English

رتبه نخست احادیث اهل بیت در گفتگوی اختصاصی با موج:

لذت انس با قرآن، بیش از پیش به تصویر کشیده شود

برگزیده بخش معارف قرآنی، رشته احادیث اهل بیت با اشاره به برگزاری مطلوب جشنواره قرآن و عترت ، بر به تصویر کشیدن لذات انس با قرآن و شناخت حقیقت نهفته در آن تاکید کرد.

لذت انس با قرآن، بیش  از پیش به تصویر کشیده شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، بیست و چهارمین جشنواره قرآن وزارت وزارت بهداشت  به میزبانی همدان در حال برگزاری است؛ با برگزیدگان  این جشنواره که در سه رده کارکنان، اساتید و دانشجویان، هستند به گفتگو می نشینیم؛ همراه ما باشید.

فاطمه شجاعی، برگزیده نخست بخش معارف قرآنی، رشته احادیث اهل بیت در گفتگوی اختصاصی با موج با اشاره به اینکه از دانشکده علوم پزشکی سیرجان در بخش معارف قرآنی، رشته احادیث اهل بیت در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده است، ابراز کرد: در این جشنواره توانستم مقام نخست کشوری را کسب کنم.

شجاعی با بیان اینکه  سال گذشته نیز در جشنواره حضور داشته است، گفت: سال گذشته نتوانستم به مرحله کشوری راه پیدا کنم.

وی با بیان اینکه همواره از دوران نوجوانی در مسابقات قرآنی و رشته های مختلف شرکت می کرده است، عنوان کرد: بنده با توجه به علاقه فراوانی که نسبت به مسائل قرآنی داشته ام برایم افتخار است که در این مسابقات حضور پیدا کنم.

برگزیده احادیث اهل بیت در ردده دانشجویی با اشاره به  نحوه برگزاری جشنواره و فرآیند مطرح در آن، اظهار کرد: از روند برگزاری مسابقات و جشنواره رضایت دارم و مراحل به خوبی پیش رفت.

شجاعی افزود: موضوعات قرآنی باید به صورتی ترویج پیدا کند که جوانان با شوق بیشتری در پی شرکت در جشنواره های قرآنی باشند.

وی عنوان کرد: برخی با توجه به اینکه در فضا و موقعیت مرتبط قرار نگرفته اند، از لذتی که در این حوزه وجود دارد، آگاهی ندارند، بایستی در راستای ایجاد چنین فضا و شرایطی تلاش کرد.

برگزیده احادیث اهل بیت در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تاکید کرد: تبلیغات و اطلاع رسانی ها افزایش پیدا کند و جشنواره های قرآنی با حمایت بیشتری همراه باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه