English

بحرالعلوم مطرح کرد:

بیش از ۸۰ درصد رتبه های برتر جشنواره قرآن و عترت در اختیار ورودی های جدید

رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به برتری جشنواره قرآن و عترت در کشور، از اینکه بیش از 80 درصد رتبه های برتر جشنواره قرآن و عترت در اختیار ورودی های جدید است، سخن گفت.

بیش از 80 درصد رتبه های برتر جشنواره قرآن و عترت در اختیار ورودی های جدید

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  بحرالعلوم ، رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در دومین شب از اختتامیه جشنواره قرآن و عترت وزرات بهداشت با قدردانی از همه برگزارکنندگان این جشنواره از جمله مسئولان دانشگاه های علوم پزشکی و معاونان فرهنگی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی، مدیران و کارشناسان قرآنی و همکاران قرآن و عترت وزارت بهداشت، اظهار کرد: فعالیت جشنواره ای با این عظمت و این تعداد رشته بسیار ارزشمند است و امید می رود زمینه اصلاح و تکمیل جشنواره در سال های آتی فراهم شود.

قرآن 9

بحرالعلوم با اشاره به  برتری جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه های علوم پزشکی برای دومین بار در کشور به اذعان ناظرین و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها ابراز کرد: این جشنواره جزو برترین جشنواره هایی است که در کشور با موضوع قرآن و عترت برگزار می شود و تاکنون دو بار به عنوان جشنواره برتر قرآنی مورد تقدیر قرار گرفته است. 

رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد رتبه های اول تا سوم در سه سال اخیر به افراد جدید تعلق داشته، گفت: در سالهای اخیر جذب افراد جدید در سه بخش اساتید، دانشجویان و کارکنان اتفاق افتاده است.

قرآن 10

وی یادآور شد که رتبه های نمایندگان جشنواره ملی قرآن و عترت در جشنواره قرآن و عترت از چهار رتبه در چهار سال گذشته به بیش از ۲۰ رتبه ارتقا پیدا کرده است.

دکتر بحرالعلوم افزود: مجموعه ای از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و تحقیقی در مرکز قرآن و عترت انجام می شود و در آینده در حوزه های مختلف ازجمله تدبر در قرآن نیز طرح های جدیدی مطرح می‌شود.

وی با تشکر از میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان ابراز امیدواری کرد که برگزاری این جشنواره شروعی برای ارتقای جشنواره های قرآنی دیگر باشد.

قرآن 11

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه