English

به میزبانی همدان صورت گرفت؛

تبریز، رتبه نخست مسابقات تیمی در جشنواره قرآن و عترت

تیم دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بخش آقایان توانست رتبه نخست جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت را کسب کند.

تبریز، رتبه نخست مسابقات تیمی در جشنواره قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری موج همدان، در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت که به میزبانی همدان در حال برگزاری است، دانشگاه های سراسر کشور شرکت کرده اند؛

در این دوره ازجشنواره قرآن و عترت  که  ۷ تا ۹ آبان ماه  برگزار می شود، در مسابقات رشته تیمی در بخش آقایان، متشکل از سه نفر در بخش حفظ، قرائت و مفاهیم، دانشگاه علوم پزشکی تبریز موفق شد رتبه نخست را از آن خود کند.

بر این اساس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ۱۲۹ امتیاز رتبه نخست، دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ۱۱۹ امتیاز رتبه دوم، دانشگاه علوم پزشکی ایران با ۸۵ امتیاز رتبه سوم و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ۶۰ امتیاز جایگاه چهارم در رشته تیمی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است امسال برای نخستین بار با هدف افزایش جذابیت و نشاط معنوی مضاعف در مسابقات و ترویج فعالیت‌های گروهی در میان دانشجویان، مسابقات بخش «تیمی» نیز به جشنواره اضافه شده است که در سال‌های آتی این بخش به حوزه اساتید و کارکنان نیز اشاعه داده خواهد شد.

در بخش تیمی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در مرحله دانشگاهی، ۳۶ گروه در بخش بانوان و ۳۶ گروه در بخش آقایان دانشجو به رقابت با یکدیگر پرداختند که از این تعداد ۱۲ تیم برگزیده به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و از این تعداد نیز ۸ تیم در مرحله نهایی حضور یافتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر