English

مجید درویشی تاکید کرد:

رعایت آداب تکریم ارباب رجوع

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به مهم بودن رضایت مردم از دستگاه ها، بر رعایت آداب تکریم ارباب رجوع از سوی کارکنان تاکید کرد.

 رعایت آداب تکریم ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مجید درویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: باید تکریم ارباب رجوع در اولویت کار مدیران دستگاه ها باشد و در چارچوب وظایف به مردم خدمت رسانی کنند در غیر این صورت مدیرانی که این امر مهم را قبول ندارند و برای آنان مهم نیست جای خود را به فرد دیگری بسپارند.

 

 رعایت آداب تکریم ارباب رجوع 

به گزارش خبرگزاری موج همدان، با اشاره به رعایت آداب تکریم ارباب رجوع و تأکید بر پخش اذان، تجهیز نمازخانه، برگزاری نمازجماعت و شرکت در نمازجماعت در سطح ادارات و انتخاب مکان مناسب برای نمازخانه ادارات اظهار کرد: در ارزیابی ها بازرسان ستاد صیانت به این موارد مهم توجه ویژه داشته باشند و این موارد را به مدیران ارائه دهند و مدیرانی که گوش نکردند، انتقال دهید تا پیگیری کنیم.

درویشی با بیان رعایت آداب تکریم ارباب رجوع، اظهار کرد: مردم ولی نعمت ما و صاحبان اصلی انقلاب هستند و رعایت نکردن حق و حقوق مردم بی انصافی است، مردم اگر به دستگاهی مراجعه می کنند حتی اگر کاری برای آنان نمی توانید انجام دهید آنان را تکریم  کرده تا با رضایتمندی از اداره شما خارج شوند.

وی همچنین با بیان اینکه وظایف دستگاه هایی که به مردم خدمات ارائه می دهند، نباید از انظار مردم مخفی بماند، خاطرنشان کرد: میزان رضایتمندی از دستگاه های خدمات رسان بسیار مهم بوده و حتما بازرسان امر به صورت ویژه این موارد را گزارش دهند.

فرماندار اسدآباد با بیان رعایت آداب تکریم ارباب رجوع، از امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، سلامت شهروندان و جلوگیری از آسیب ها، سخن گفت و یادآور شد: جمع آوری معتادان متجاهر و متکدیان از سطح شهر به عنوان آسیب های اجتماعی از کانال قانونی خود انجام  گیرد و توسط دستگاه های مرتبط به اردوگاه های مشخص شده وخاص خود هدایت شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر