English

در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اسدآباد؛

مجید‍ درویشی به عنوان فرماندار اسدآباد معرفی شد

مجید‍ درویشی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اسدآباد به عنوان فرماندار اسدآباد معرفی شد.

مجید‍ درویشی به عنوان فرماندار اسدآباد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، استاندار همدان در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اسدآباد، اظهارکرد: قدر این سمت ها و انتصابات، میزها و جایگاه ها را به خاطر فرصتی که خدا برای خدمتگزاری داده باید بدانیم چرا که هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و این خدمت اثر ماندگار دارد.

 

معارفه فرماندار شهرستان اسدآباد

وی در ادامه با اشاره به وجود 15 سرپرست در ادارات شهرستان اسدآباد گفت: این تعداد سرپرست در شهرستان قابل پذیرش نیست و باید این ادارات توسط فرماندار لیست شده تا با مدیر کل استانی آنان تعیین تکلیف کنیم تا انگیزه کار بالاتر رود.

شاهرخی در ادامه با بیان اینکه مدیران پروازی را نمی پذیریم، خاطرنشان کرد: مدیران باید به فکر کار وتلاش باشند و اگر نمی توانند کار خود را انجام دهند کار را ترک کنند چرا که ما مدیر انقلابی و جسور می خواهیم که در کنار مردم بوده و وقت اداری نیاید و وقت اداری نرود.

وی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اسدآباد، تصریح کرد: درویشی سابقه روشن و خوبی دارد و از نیروهای وزارت کشور بوده که کار خود را از پایین و کارشناسی آغاز کرده و در حوزه عمرانی که نیاز شهرستان اسدآباد است ید بیضا دارد.

شاهرخی شهردار شهر تویسرکان، عضو شورای شهر،شهردار منطقه 4 همدان، معاون شهردار …را از جمله سمت ها و تصدی های وی در کارنامه درویشی عنوان کرد و یادآور شد: درویشی چهره اجرایی و توانمند و ارزشی است که افق خوبی را برای اسدآباد با وجود او می بینیم.

وی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اسدآباد، خاطرنشان کرد: کریم حمیدوند مدیری توانمند،باصداقت و خوشفکر بود که بنا به دلایل شخصی وی نتوانستیم از توانایی او در استان استفاده کنیم اما هرگاه که حمیدوند اراده کند در خدمتش خواهیم بود و نیروی امانتی است که به کرج رفته است.

شاهرخی همچنین افزود:طی این دو ماه با رفتن کریم حمیدوند و سرپرستی لیلا امیدی به توانایی بانوان نیز در این مدت فرصت داده شد که توانایی خود را به اثبات برسانند.

نماینده مردم اسدآباد در  مجلس شورای اسلامی هم گفت: نمی خواهیم فضای شهرستان از فضای کار و پیشرفت و تلاش به فضای سیاسی برود چرا که شهر از توسعه عقب می ماند.

اکبر رنجبرزاده در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اسدآباد، با تاکید به فرماندار جدید افزود: از فرماندار جدید می خواهیم در مسیر کار و تلاش و سازندگی مدیران فعال ادارات را شناسایی کند و چنانچه اداره ای تنبل است مدیر آن اداره را جابجا کرده و مدیری که در مسیر خدمت به مردم سستی کرد را کنار بگذارد.

وی یاد آورشد:از فرماندار جدید می خواهیم با نگاه مثبتی که استاندار به اسدآباد دارد، شهرستان را در مسیر توسعه و آبادانی و امید و نشاط شتاب داده و در به نتیجه رسیدن برنامه ها و پروژه ها ادامه دهنده کار دیگر فرمانداران باشد.

امام جمعه اسدآباد هم در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اسدآباد، خاطر نشان کرد: در حال حاضر 15 اداره اسدآباد با حکم سرپرستی اداره می شود که این امر به رشد و توسعه و سرعت کار و پیشرفت شهرستان لطمه می زند و روحیه و انگیزه نشاط این دیار را می کاهد که از مسوولان امر خواستاریم نسبت به این امر رسیدگی کنند.

در پایان این مراسم مجید درویشی به عنوان فرماندار جدید اسدآباد معرفی و از زحمات کریم حمیدوند فرماندار سابق  و لیلا امیدی سرپرست فرمانداری این شهرستان تقدیر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر