English

شهردار اردبیل در جلسه شورای معاونین تاکید کرد؛

تقویت و رصد سیستم پاسخگویی به ارباب رجوع در شهرداری اردبیل

شهردار اردبیل در جلسه شورای معاونین که با حضور معاونین و مدیران مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری اردبیل برگزار شد، گفت: ضروری است مدیران شهرداری روند پاسخگویی به ارباب رجوع را کنترل کنند تا هیچگونه بلاتکلیفی برای مراجعه کنندگان پیش نیاید.

تقویت و رصد سیستم پاسخگویی به ارباب رجوع در شهرداری اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمیدلطف اللهیان در جلسه شورای معاونین که با حضور معاونین و مدیران مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ضروری است مدیران شهرداری روند پاسخگویی به ارباب رجوع را کنترل کنند تا هیچگونه بلاتکلیفی برای مراجعه کنندگان پیش نیاید.

وی با تاکید بر پاسخگویی شفاف و صریح به ارباب رجوع گفت: همکاران درتمامی واحدها بایستی سیستم پاسخگویی را تقویت کنند و به شکلی پاسخ دهند تا موجبات نارضایتی مراجعه کنندگان فراهم نشود‌.

شهردار اردبیل با بیان اینکه میزان رضایتمندی شهروندان از واحدهای شهرداری را به جدیت رصد خواهیم کرد، افزود: واحد بازرسی نیز بایستی فرایندی تعریف کند و نسبت به تقویت مکانیزم کنترل شکایت اقدام نماید.

لطف اللهیان ادامه داد: پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع قطع به یقین کنترل میشود، چرا که معتقدیم مدیران اگرچه  مسئولیتی را پذیدفته اند بایستی در قبال آن نیز پاسخگوی مردم باشند.

وی متذکر شد: مدیر هر واحد باید نسبت به مجموعه و نیروی انسانی، بخشنامه ها و برنامه های خود تسلط کامل داشته و اگر مشکل یا گلایه ای وجود دارد آن ها را مرتفع کنند.

لطف اللهیان با اشاره به تقویت و افزایش ارتباط واحدهای داخلی با سازمانهای بیرون (بمانند واحد عمرانی شهرداری با معاونت عمرانی استانداری و یا واحد فناوری با سازمان فناوری و اطلاعات) گفت: باید این واحدها در جلساتی که سازمانهای دیگر برگزار میکنند حضور داشته و با ارتباط و تعامل  مشکلات و مطالبات خود را پیگیری کنند.

وی گفت: هیچ اقدام و برخوردی از سوی کارکنان و مدیران شهرداری نباید باعث شود تا آسیبی به شهر و شهروندان وارد شود و از این رو نیاز است به دغدغه های اعضای شورای شهر رسیدگی شده و با دستگاههای متناظر و شورای شهر ارتباط ویژه داشت‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه