English

شهردار اردبیل خبرداد؛

اتمام پروژه پل داروپخش / پروژهای عمرانی در شهر با جدیت پیگیری می شود

شهردار اردبیل با اشاره به تداوم فعالیت‌های عمرانی شهرداری اردبیل با بهبود شرایط جوی گفت: پل داروپخش با تکمیل فازهای نهایی، بزودی افتتاح شده و زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

 اتمام پروژه پل داروپخش / پروژهای عمرانی در شهر با جدیت پیگیری می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید لطف اللهیان در جریان بازدید از پل داروپخش  در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  فعالیت های عمرانی شامل زیرسازی رمپ های پل دارو پخش، اجرای کانیو، آرماتور بندی رمپ سمت دارو پخش، ادامه اجرای آرماتور بندی لوپ پل و نصب پایه نرده ها در پروژه پل داروپخش حال انجام است.

وی همچنین از تداوم عملیات عمرانی در پل قدس خبرداد و افزود: بتن ریزی و تیرگذاری فولادی در پل قدس در حال اجرا است.

شهردار اردبیل در ادامه به نصب پل عابر پیاده بزرگراه بسیج روبروی خیابان شهید جزایری اشاره کرد و گفت: نصب پل های عابر پیاده از پروژه‌های اولویت دار مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری اردبیل است که باهدف ایمن سازی تردد عابرین پیاده در مناطق اولویت‌دار شهر اجرا میشود.

لطف اللهیان با اشاره  به آغاز فصل کاری در سال جدید بیان کرد: برای انجام عملیات عمرانی برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و شهرداری اردبیل بدون توجه به هرگونه حاشیه ها بیشترین بهره را در فصل کاری در راستای توسعه و آبادانی شهر خواهد برد.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی زیپ لاین دوچرخه در مجتمع تفریحی شورابیل خبر داد و گفت: این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی در آینده نزدیک با هدف ارتقا زیرساخت های سلامتی و گردشگری تقدیم شهروندان و گردشگران خواهد شد.

شهردار اردبیل لایروبی کانال های سنگی، جوی آب ها را از دیگر عملیات نیروهای خدمات شهری دانست و گفت: مسیل سیلاب نیز باهدف پیشگیری از حوادث ناشی از بارندگی های شدید لایروبی شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه