English

سعید خوشبخت مطرح کرد:

جشنواره شهروندان برگزیده و معرفی سرمایه های اجتماعی

دبیر جشنواره شهروندان برگزیده از مزایای جشنواره شهروندان برگزیده و معرفی سرمایه های اجتماعی سخن گفت.

جشنواره شهروندان برگزیده و معرفی سرمایه های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سعید خوشبخت، دبیر جشنواره شهروندان برگزیده  و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان  در جمع خبرنگاران با اشاره به معرفی سرمایه‌های اجتماعی در جشنواره شهروندان برگزیده، اظهار داشت: فرآیند اجرای جشنواره شهروندان برگزیده همدان با ایجاد اتاق فکر و تشکیل کمیته‌های تخصصی اجرایی، علمی-داوری و اطلاع رسانی نمونه بارزی در کشور محسوب می‌شود.

 

جشنواره شهروندان برگزیده و معرفی سرمایه های اجتماعی 

خوشبخت افزود: ایجاد روحیه مشارکت‌جویی، مسئولیت‌پذیری، حس تعلق خاطر به شهر، قانون‌پذیری و اخلاق‌مداری در شهروندان، مهمترین گام در مسیر پیشبرد اهداف مدیریت شهری است که برگزاری این جشنواره، ما را به این هدف مهم نزدیک‌تر خواهد ساخت.

وی افزود: شهروندان برگزیده با مشارکت خود در تحقق شهری پایدار، یاری رسان مدیریت‌شهری خواهند بود.

محور اصلی این رویداد فرهنگی و اجتماعی که مجری آن مدیریت شهری به‌ویژه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان است، ایجاد روحیه شادابی و نشاط اجتماعی در میان شهروندان همدانی خواهد بود.

جشنواره شهروندان برگزیده به عنوان مشق مردم‌سالاری در راستای مشارکت هر چه بیشتر شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی آنان در نظر گرفته شده است.

تبلیغات گسترده جشنواره شهروندان برگزیده در سطح شهر همدان با هدف آگاه‌سازی شهروندان از فرآیند برگزاری جشنواره آغاز شده است که تمام تلاش تیم جشنواره بر این است تا شهروندان برگزیده حوزه مدیریت شهری را به جامعه شهری بشناساند.

سعید خوشبخت با بیان اینکه رویکرد اصلی جشنواره دوم شهروند برگزیده حفظ و ارتقای کرامت انسانی شهروندان است اظهار کرد: به دنبال ایجاد بسترهایی برای معرفی شهروندان عامل به وظایف شهروندی هستیم؛ هدف شناسایی و معرفی سرمایه‌های اجتماعی شهر است.

وی ارتقاء سطح شادابی و نشاط در سطح جامعه را از رویکردهای جنبی جشنواره شهروند برگزیده برشمرد و افزود: جشنواره امسال با شکوه‌تر از دوره اول برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر