English

مرادی نور در افتتاح نمایشگاه قرآنی :

نمایشگاه قرآنی همدان با نمایشگاه‌های پایتخت برابری می کند

سرپرست اداره کل ارشاد اسلامی استان در افتتاحیه نمایشگاه قرآنی ضمن اشاره به نقش تاثیرگذار نمایشگاه های قرآنی در جامعه، از برابری نمایشگاه قرآنی همدان با نمایشگاه های پایتخت در این حوزه و گسترش آن در شهرستان های استان سخن گفت.

نمایشگاه قرآنی همدان با نمایشگاه‌های پایتخت برابری می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، علی مرادی نور، سرپرست اداره کل ارشاد اسلامی استان شامگاه دیروز در افتتاحیه نمایشگاه قرآنی در مرکز همایش های قرآنی و بین المللی که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، شهرداری منطقه 1، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، جامعه فرهنگی قرآنی،  برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران از حضورش در چنین مکان روحانی، زیبا و مقدسی ابراز خوشحالی بسیار کرد و مطرح کرد:این نمایشگاه با نمایشگاه‌هایی که در پایتخت در این حوزه برگزار می شود، برابری می کند.

افتتاحیه نمایشگاه قرآنی همدان

مرادی نور با تبریک به مردم همدان و جامعه قرآنی همدان نسبت به نمایشگاه قرآنی حاضر، یادآور شد: حضور پررنگ جامعه قرآنی همواره  موجب افتخار و قوت کشور عزیزمان است .

IMG_9080وی با تشکر از تمام کسانی که در برگزاری این مراسم باشکوه مشارکت داشته اند، اظهارداشت: در این خصوص از سعید خوشبخت ، معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همدان که جوانی پویا و فعال در مباحث قرآنی و فرهنگی شهر است و همینطور شهرداری همدان تشکر می کنم.

امیر خجسته در افتتاحیه نمایشگاه قرآنی همدان

سرپرست اداره کل ارشاد اسلامی استان همدان ضمن اشاره به اقداماتی که ارشاد در حوزه قرآنی انجام می دهد، گفت: این نمایشگاه از جایگاهی ویژه در مقایسه با اقدامات ارشاد در این خصوص برخوردار است و امید که برپایی این دست مراسم در دیگر شهرستان های استان نیز تحقق پیدا کند تا عطر روحانی قرآن کریم بیش از گذشته در استان انتشار پیدا کند.

امیر خجسته در افتتاحیه نمایشگاه قرآنی همدان

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
عکاس:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر