English

هادی سلگی:

"افتخار به گذشته و امید به آینده" شعار دهه فجر امسال است

هادی سلگی گفت: برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر با همکاری و مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان در مدارس اجرا خواهد شد.

"افتخار به گذشته و امید به آینده"  شعار دهه فجر امسال است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، هادی سلگی از نواختن زنگ انقلاب در روز 13 بهمن ماه در مدارس شهرستان ملایر خبر داد و گفت: برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر با همکاری و مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان در مدارس اجرا خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به برگزاری گفتمان‌های انقلاب اسلامی در مدارس شهرستان با حضور راویان انقلابی اسلامی و فرهنگیان افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل امروز مهمترین هدف برگزاری این گفتمان‌هاست.

وی برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب با حضور همکاران و دانش‌آموزاشن، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره شهدا و غبارروبی گلزار مطهر شهدا را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش ملایر در ایام دهه فجر برشمرد.

سلگی از برگزاری مسابقات ورزشی، هنری و علمی در مدارس شهرستان خبر داد و تصریح کرد: بازدید از مراکز صنعتی شهرستان با هدف آشنایی دانش‌آموزان ملایر با دستاوردهای انقلاب  در این حوزه از دیگر برنامه‌هاست.

 وی از حضور  فرهنگیان و دانش‌آموزان ملایری در کنار سایر اقشار در  راهپیمایی 22 بهمن ماه و شرکت در نماز جمعه  خبر داد و گفت: سرود 1357 نفری دانش‌آموزان ملایبر در راهپیمایی 22 بهمن نیز اجرا خواهد شد.

مدیر آموزش و پروش ملایر به اعزام 167 دانش‌آموز پسر دبیرستانی ملایر به مناطق عملیاتی جنوب اشاره کرد و گفت: اولین گروه از دانش‌آموزان پسر دبیرستان و هنرستان‌های ملایر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان با چهار اتوبوس همراه همکاران فرهنگی و روایان دوران دفاع مقدس به مدت سه روز از مناطق عملیاتی رزمندگان اسلام در جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر