سرخط خبرها
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس
  • عصبانیت ترامپ از نتانیاهو
  • عضو کمیسیون کشاورزی: قیمت آب افزایش می‌یابد
  • آینده ونس به صلح با ایران گره خورد
  • سرمربی بلژیک: برای شکست دادن ایران باید با صد درصد توان‌مان بازی کنیم
  • دریای مازندران تا سه‌شنبه تعطیل شد

پلمب ۱۱۳ فقره انبار ضایعاتی در شهر بندرعباس

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس از پلمب ۱۱۳ فقره انبار ضایعاتی در شهر بندرعباس خبر داد.

انبار ضایعاتی در بندرعباس
به گزارش خبرگزاری موج از هرمزگان

، علی نوروزی مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس از عزم راسخ به منظور رسیدگی به چالش‌های شهری خبر داد و جلب رضایتمندی شهروندان را از اهداف اصلی مدیریت شهری دانست.

مدیر مرکز پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس، با تاکید بر این موضوع که پیشرفت و تحقق اهداف بزرگ در سایه همدلی و هم افزایی محقق می‌شود، اظهار داشت: رسیدگی به انبارهای ضایعاتی از درخواست‌های مهم شهروندان است که به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

نوروزی در ادامه گفت: در سطح شهر انبارهای ضایعات بدون مجوز مشغول فعالیت هستند که مشکلاتی را در زمینه بهداشت،سلامت، ترافیک، ناامنی، آسیب‌های اجتماعی و غیره به وجود آورده و چشم‌انداز شهری را مخدوش ساخته‌اند.

وی از همکاری دادستانی به منظور رسیدگی به این موضوع قدردانی کرد و بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، دستگاه‌های مختلفی نظیر فرمانداری، نیروی انتظامی، خدمات شهری، اداره کار، اداره اتباع، اداره آب و برق همکاری نزدیکی دارند.

به گفته مدیر مرکز پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس از ابتدای امسال تعداد ۱۱۳ انبار ضایعات فاقد مجوز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در سطح شهر شناسایی و پلمب شده‌اند و تعدادی دیگر نیز در دست اقدام است.

وی با تاکید بر اینکه برای پلمب انبارهای ضایعات فاقد مجوز هیچ گونه مماشاتی نداریم، افزود: تذکرات کتبی ارائه شده به صاحبان انبارهای ضایعات غیر مجاز با بی توجهی از سوی آنان مواجهه شده لذا شهرداری در راستای رعایت حقوق شهروندی و براساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، نسبت به پلمب این انبارها اقدام کرده است و برخورد با متخلفان ادامه دارد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه