English

معاون پالایشگاه بندرعباس:

اعتراض داوطلبان نتایج آزمون استخدامی رسیدگی می‌شود

معاون توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: نتایج آزمون استخدامی این شرکت براساس بررسی دقیق، کارشناسی و عملکرد داوطلبان اعلام شده است و به اعتراض آنها رسیدگی می‌شود.

اعتراض داوطلبان نتایج آزمون استخدامی رسیدگی می‌شود

، عباس جهاندیده معاون توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس با اشاره به اعتراض برخی داوطلبان پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی اظهار داشت: در اطلاعیه‌های آزمون استخدامی نیز ذکر شده بود که جذب افراد منوط به کسب حد نصاب نمره لازم پس از آزمون کتبی، مصاحبه‌های فنی، تخصصی، گزینش و طب کار صورت می‌گیرد.

وی گفت: براساس بند ۹ و ۱۰ آگهی استخدامی عنوان شده بود که داوطلبان باید حداقل ۵۰ درصد نمره کتبی را به عنوان حدنصاب کسب کنند که پس از اعلام نتایج از سوی دانشگاه هرمزگان به عنوان برگزار کننده این آزمون مشخص گردید از مجموع شرکت کننده تنها حدود ۳۰ نفر موفق به کسب حد نصاب لازم شدند.

جهاندیده افزود: برای کمک به داوطلبین با موافقت مدیران ارشد شرکت تراز نمره را در برخی رشته‌ها از ۵۰ به ۳۹ درصد کاهش دادیم که بر همین اساس در این مرحله تعداد قابل توجهی پذیرفته شده اند و برای طی مراحل بعدی جذب به واحد‌های مربوطه معرفی شدند.

معاون توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: در ابتدا به داوطلبان اعلام شد که حضور در مرحله مصاحبه به معنای قبولی نیست و به همین دلیل از داوطلبان برای انجام مصاحبه فنی و تخصصی دعوت بعمل آمد.

وی افزود: نتایج بر اساس عملکرد داوطلبان در دو بخش آزمون کتبی و مصاحبه علمی اعلام شده است، اما این حق را برای اعتراض داوطلبان از مسیر قانونی خود نیز قائل هستیم.

جهاندیده گفت: هر یک از داوطلبان که به نتیجه آزمون خود اعتراض دارند می‌توانند درخواست خود را بصورت کتبی به دبیرخانه این شرکت تحویل نمایند یا به شماره دورنما ۰۷۶۳۳۵۳۳۰۰۲ بصورت مستقیم ارسال تا پاسخ داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه