English

جشنواره تئاتر مونولوگ و استندآپ کمدی هرمزگان برگزار می شود

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان از برگزاری جشنواره تئاتر مونولوگ و استند آپ کمدی هرمزگان خبر داد.

جشنواره تئاتر مونولوگ و استندآپ کمدی هرمزگان برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حسین کریمی رئیس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان اظهار داشت: انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با در نظر گرفتن تجربیات گذشته و با هدف ترویج تئاتر در لایه های زیرین جامعه و نیز بازنگری در نقش تئاتر هرمزگان برای تقویت رویکرد انتقادی هنرمندان به مسائل اجتماعی و در پاسخ به میل به تغییر و نوخواهی هنرمندان تئاتر، جشنواره تئاتر مونولوگ و استندآپ کمدی را برگزار می کند.

کریمی بیان داشت: این دوره از جشنواره مبتنی از نظر محتوای آثار برشناخت، نقد، تغییر و اصلاح رفتارهای اجتماعی و فردی شهروندان در همه شئون اجتماعی و فرهنگی مبتنی است و از نظر ساختار به دنبال توسعه مرزهای تئاتر و ثبت تجربه های جدید است بی شک تحقق این اهداف مشارکت هنرمندان همه خلاق استان هرمزگان را می طلبد.

وی گفت: انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان با انتشار این فراخوان در چهار بخش مونولوگ و جشنواره استندآپ کمدی لبخند بومی برگزار می‌شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان اذعان داشت: از هنرمندان تئاتر سراسر استان هرمزگان برای حضور و مشارکت در این رویداد دعوت می کند.جشنواره تئاتر مونولوگ و استندآپ کمدی هرمزگان برگزار می شود

وی در پایان از برگزاری جشنواره تئاتر مونولوگ و استند آپ کمدی هرمزگان خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه