English

ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی در بخش اصناف هرمزگان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیش از ۶ هزار فرصت شغلی از ابتدای سال‌جاری تاکنون در بخش اصناف استان ایجاد شده‌ است و این ظرفیت نیز وجود دارد که بیش از گذشته افزایش پیدا کند.

ایجاد 6 هزار فرصت شغلی در بخش اصناف هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در نشست با هیات رییسه و اتحادیه های صنفی هرمزگان افزود: نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی در استان هرمزگان فعالیت می کنند که از این تعداد ۲۳ هزار صنف فعال در مرکز استان است.

وی بیان کرد: می توان گفت بزرگترین جامعه تشکل های خصوصی بخش اصناف است که با ۱۴۴ اتحادیه فعال اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به مسائل مشکلات اصناف در حوزه عوارض و مالیات، اظهار کرد: ساماندهی صنوف در استان شروع شده که مشابه آن می توان به صنف بنکداران اشاره کرد و از آن به عنوان الگو بهره برد که مابقی صنوف هم بتوانند از این الگو استفاده کنند.

قاسمی ادامه داد: یکی از دغدغه های اصلی که همیشه اصناف و مردم با آن روبرو هستند، ساماندهی مشاغل مزاحم شهری است که امیدواریم با قول و مساعدت استاندار هرمزگان این مشکل برطرف شود.

وی با اشاره به نیازمندی های اتحادیه های قنادان و برخی اتحادیه ها در ایام پایانی سال عنوان کرد: نیازمندی های این اتحادیه ها بررسی و در سریع ترین وقت انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه