English

مشاور وزیر و هماهنک کننده امور ایثارگران وزارت صمت:

امروز جبهه اقتصادی خط مقدم ما است

مشاور وزیر گفت:مجموعه قوانین مرتبط برای ایثارگران را احصاء کرده ایم تا بتوانند از مزایای این قوانین به آسانی بهره مند شوند و بانک اطلاعات جامع ایثارگران به تفکیک برای کل وزارت صمت در سطح کشور آماده شده است که به دقت به مسائل آنها رسیدگی شود.

امروز جبهه اقتصادی خط مقدم ما است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان
، حسن ممتحن مشاور وزیر در نشستی با جمع کثیری از شاغلین ایثارگر در سازمان صمت هرمزگان اظهار داشت: با توجه به نگاه ویژه ای که در سطح وزارت صمت وجود دارد برنامه دیدار مستمر با خانواده شهدا به عنوان طرح سپاس را اجرایی کردیم و هرچند با وجود اینکه مشغله و مطالبات از وزارت صمت به عنوان پیشقراول اقتصاد کشور به شدت زیاد است، ولی توجه به ایثارگران حوزه صمت همواره در اولویت بوده و هست.

وی افزود: مجموعه قوانین مرتبط برای ایثارگران را احصاء کرده ایم تا بتوانند از مزایای این قوانین به آسانی بهره مند شوند و بانک اطلاعات جامع ایثارگران به تفکیک برای کل وزارت صمت در سطح کشور آماده شده است که به دقت به مسائل آنها رسیدگی شود.

ممتحن در ادامه اظهار داشت: با همه مدیران زیرمجموعه وزارت صمت طی نشستی مشکلات ایثارگران، بررسی و دستور رسیدگی صادر شده است.

مشاور وزیر صمت، خدمت رسانی منبعث از فرهنگ ایثارگری در امورات محوله را راهگشا دانست و بیان کرد: بسیاری از مشکلات کشور به شکل جهادی حل خواهد شد و یقینأ با نگاه فرهنگ متعالی ایثارگری بسیاری از دغدغه های اقتصادی هم مرتفع خواهد شد و رویکرد اخلاق مدارانه و متاثر از ایمان، خدمت رسانی، شیرین می شود.

وی تاکید کرد: باید حواسمان بعنوان خانواده ایثارگر به خودمان باشد چون توقعات و رویکرد مردم نسبت به ما متفاوت و متعالی است.

رئیس سازمان صمت استان هرمزگان ادامه این نشست در حوزه توانمندسازی ایثارگران گفت: همه ما مدیون قشر ایثارگران و خانواده شهدا هستیم و نمی توانیم جانفشانی های شهدا و ایثارگران را جبران کنیم.

قاسمی اظهار داشت: امروز اگر صلابتی در نظام است مدیون خون شهدا است معتقدم وجود ایثارگران در سازمان باعث خیر و برکت زیادی است.

رئیس سازمان صمت استان با اشاره به ابلاغیه تبدیل وضعیت فرزندان شهدا، ایثارگران عنوان کرد: از زمان ارسال ابلاغیه سازمان صمت استان ۲۳ نفر از فرزندان ایثارگران شاغل در سازمان را تبدیل وضعیت نموده و اطلاعات انها را در سامانه کارمند ایران به ثبت رسانده است.

قاسمی ضمن اشاره به برگزاری یادواره شهدای صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان افزود: این یادواره در هفته ابتدایی دیماه برگزار خواهد شد و شهید شاخص هر شهرستان از طریق اداره شهرستانی به دبیرخانه یادواره معرفی می شود.

گفتنی است در پایان با اهداء لوح و پاداش توسط مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران از ۳۷ ایثارگر این سازمان تقدیر بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه