English

۳۰ پروژه محرومیت‌زدایی و آبرسانی هرمزگان در دهه‌ فجر افتتاح می شود

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان افتتاح ۳۰ باب مسکن مددجویان کمیته امداد، آبرسانی به مناطق محروم، افتتاح جاده بین مزارع و بین روستایی و توزیع 650 سری جهیزیه را مهمترین اقدامات بسیج سازندگی هرمزگان در دهه فجر سال جاری عنوان کرد.

30 پروژه محرومیت‌زدایی و آبرسانی هرمزگان در دهه‌ فجر افتتاح می شود
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، یاسین باوقار مسئول بسیج سازندگی هرمزگان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر با اشاره به لزوم جهاد تبیین اظهار کرد: تفکر و روحیه جهادی لازمه تبیین، تشریح و روشنگری است.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان افتتاح ۳۰ باب مسکن مدد جویان کمیته امداد، آبرسانی به مناطق محروم، افتتاح جاده بین مزارع و بین روستایی در مناطق محروم و روستایی کوهشاه احمدی، طاشکوئیه، گنج، سیرمند، طارم بندرسیریک و سایر نقاط در سطح استان و افتتاح دو باب درمانگاه، توزیع بیش از ۶۵۰ سری جهیزیه بین زوجین جوان نیازمند همچنین توزیع بسته معیشتی و کولر را از جمله اقدامات در دستور کار بسیج سازندگی در دهه فجر عنوان و خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به مردم و روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از اولویت‌های اجرایی در دهه فجر پربرکت انقلاب اسلامی در هرمزگان است.

باوقار بیان کرد: همه ما وظیفه داریم در دهه فجر با اجرای برنامه‌های متعدد با محوریت خدمت‌رسانی به مردم، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم جهت ترمیم و مرمت منازل نیازمندان، نشست‌های جهاد تبیین واقعیت‌های قبل از انقلاب و بعد از انقلاب را برای همگان به ویژه نسل جدید انقلاب بیان کنیم.

وی در ارائه خدمت به زندانیان و خانواده‌های آنان و همچنین فراهم نمودن زمینه آزادسازی آنان با همکاری بسیج وکلا تاکید کرد و افزود: ایجاد زمینه اشتغال و مهارت آموزی برای زندانیان در دستور کار قرار دارد.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند انقلاب اسلامی ایران چهل و پنجمین سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد و شکست خوردنی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه