English

مدیرعامل آبفا هرمزگان خبر داد؛

بهره برداری از ۷۲ طرح آب رسانی در سفر رئیس جمهور به هرمزگان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: ۷۲ طرح آبرسانی و پایداری ۱۵۷ روستا و ۶ شهر به شبکه توزیع آب در هرمزگان مهم‌ترین طرح‌های است که در سفر ریاست جمهوری در حوزه آب به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از ۷۲ طرح آب رسانی در سفر رئیس جمهور به هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گفت: با افتتاح این طرح‌ها ۲۹۰ هزار نفر از جمعیت استان در شهرستان‌های بندرعباس، حاجی آباد، قشم، میناب، سیریک و بشاگرد از برکات آن بهره مند می‌شوند.

حمزه پور افزود: مهم‌ترین این طرح‌ها شبکه توزیع و تصفیه خانه فاضلاب میناب و مهم‌ترین آب شیرین کن‌هایی که به بهره برداری می‌رسد شامل آب شیرین کن زیارت در شهرستان سیریک و خط انتقال آب که مشکل ۴۰ روستا در شهر گروک شهرستان سیریک را برطرف می‌کند.

وی گفت: همچنین دو طرح آب شیرین کن در غرب شهرستان قشم؛ منطقه لافت و باسعیدو و همچنین آب شیرین کن تنب بزرگ و هرنگ بستک از مهم‌ترین آب شیرین کن‌هایی هستند که با حضور رئیس جمهور در استان به بهره برداری می‌رسد.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ارتقا و بهبود کیفیت تصفیه خانه بندرعباس با حجم ۴۰ هزارمتر مکعب از دیگر طرح‌هایی است که در سفر رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

وی افزود: شهرستان سیریک با ۴۰ روستا و حاجی آباد با ۱۱ روستا به ترتیب بیشترین و کمترین شهرستان‌های بهره بردار از این طرح‌ها هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه