English

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان:

۷ روستای صعب العبور شمال هرمزگان امسال به آب شرب دست می یابند

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان به بررسی وضعیت آبرسانی به نقاط صعب العبور کوه شاه احمدی هرمزگان پرداختن و ۷ روستای صعب العبور شمال هرمزگان تا پایان سال به آب شرب دست می یابند.

۷ روستای صعب العبور شمال هرمزگان امسال به آب شرب دست می یابند
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، روند آبرسانی به دورترین ساکنان روستاهای کوه شاه احمدی واقع در شمال هرمزگان با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و فرماندار حاجی آباد به صورت میدانی بررسی شد.

در این بازدید عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به همراه فرماندار شهرستان حاجی آباد از روستاهای مجتمع آبرسانی حسن آباد به چاله مورت و همچنین از عملیات اجرایی پروژه های در حال اجرا بازدید کردند.

وی در این بازدید میدانی افزود: در اجرای این پروژه ها، بیش از ۴۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۶۰۰ نفر در مناطق صعب العبور از آب شرب پایدار بهره مند می شوند.

به گفته حمزه پور، برای بهره مندی ۱۸ روستا از آب شرب پایدار تاکنون ۵۰ کیلومتر خط انتقال و ۴۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده که عملیات آبرسانی به ۵ روستا به اتمام رسیده و جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از آب شرب سالم و با کیفیت بهره مند شدند.

مدیر عامل آبفای هرمزگان پیش بینی کرد، با تلاش و کار جهادی ۷ روستا تا پایان سالجاری از نعمت آب شرب بهره مند خواهند شد.

حمزه پور، اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه ها را ۳۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد که برای تکمیل آن بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال نیاز است.

وی همچنین در این روز از روستای فاقد آب و غیر تحت پوشش شمال هرمزگان که در مناطق صعب العبور حاجی آباد قرار دارند، بازدید کرد.

حمزه پور در این بازدید ضمن بررسی میدانی پروژه و حضور در جمع اهالی این مناطق، از انجام مطالعات برای آبرسانی به روستاهای چاه ماکو، بندر چاهو، چاه قلمی، محمد رمضان، گدار عربو، شیخ عالی، شریک آباد، مرزندر و.... خبر داد و گفت: تامین آب این روستاها در قالب بهسازی چشمه، اجرای خط انتقال، اجرای شبکه توزیع، حفر و تجهیز چاه انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه