English

امام جمعه پارسیان:

دشمن از مکتب حاج قاسم بیشتر از خود او می‌ترسد

امام جمعه پارسیان گفت: دشمن از مکتب حاج قاسم بیشتر از خود او می‌ترسد اما بداند با این اقدامات وحشیانه راه حاج قاسم پر رهروتر می شود.

دشمن از مکتب حاج قاسم بیشتر از خود او می‌ترسد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل نیا ظهر جمعه در خطبه‌های نمازجمعه گفت: ذکر خدا باعث آرامش دل، خروج از حزب شیطان، جلب رحمت خدا، هدایت، نورانیت و رستگاری می‌شود.

وی عنوان کرد: نماز جمعه مصداق ذکر خداست به همین خاطر است که معنویت افزاست و بصیرت را در نمازگزاران تقویت می‌کند.

امام جمعه شهرستان پارسیان در خطبه دوم نماز ضمن تشکر از نماینده محترم ولی فقیه در استان جهت حضور در شهرستان و دیدار با اقشار مختلف مردم یادآور شد: امید است به زودی شاهد حضور هدفمند استاندار محترم و مدیران کل استان با یافتن راه‌های حل مشکلات اساسی مردم شریف شهرستان پارسیان باشیم.

حجت الاسلام اسماعیل نیا حمله تروریستی اخیر در شهر کرمان که منجر به شهادت و زخمی شدن جمع زیادی از مردم مومن و انقلابی شد را تسلیت گفت و بیان داشت: این حادثه نشانه ضعف و استیصال دشمنان ماست که روی به این چنین کارهای ذلیلانه می‌آورند اما به ما ثابت کرد.

به گفته وی، اولاً هم مردم و هم مسئولان مربوطه باید همواره در اوج آمادگی باشند تا این حادثه‌ها تکرار نشود. ثانیاً تنها وحدت و یکپارچگی مردم است که می‌تواند با این دشمن بی‌رحم مقابله کند.

امام جمعه شهرستان در بخش دیگر از خطبه بیان داشت: دشمن از مکتب حاج قاسم بیشتر از خود او می‌ترسد البته بدانند که با این کارها راه او پر رهروتر می شود. ما با شهادت زنده‌تر می‌شویم. سربازان اسلام و قرآن انتقام این شهیدان را خواهند گرفت. مردم از مسئولان امر، پاسخ قاطع، سخت و کوبنده را خواهان هستند.

حجت‌الاسلام اسماعیل نیا به ۱۷ دی ماه سالروز اجرای طرح استعماری حذف حجاب به دستور رضاخان اشاره کرد و افزود: استکبار برای به بردگی کشاندن مردم مستضعف از سیاسی کردن حجاب استفاده کرده است وبه بهانه های واهی آنها را به بی حجابی فرا می خواندولی زنان و دختران ما باید حجاب را که عامل کرامت، شخصیت، امنیت و آزادی آنهاست را حفظ کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه