English

زیاد النخاله؛

راه و مکتب حاج قاسم را ادامه خواهیم داد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ملت و دولت ایران از حمایت کننده های مقاومت اسلامی ، مجاهدین و رزمندگان فلسطین برای آزادی قدس شریف بودید و ملت فلسطین از شما تشکر می کنند.

راه و مکتب حاج قاسم را ادامه خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری موج کرمان ، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان و در جوار مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع مردم و رسانه ها گفت: ما ملت فلسطین اعلام می کنیم، راه و مکتب حاج قاسم را ادامه خواهیم داد و پرچم اسلام را در همه سرزمین و شهرهای رژیم  صهیونیستی به اهتزاز درخواهیم آورد.

وی تصریح کرد: ملت و دولت ایران از حمایت کننده های مقاومت اسلامی مجاهدین و رزمندگان فلسطین برای آزادی قدس شریف بودید و ملت فلسطین می دانند که چه کمک هایی به آنها می کنید و از شما تشکر می کنند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به سالگرد شهادت شهدای مقاومت و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: من از طرف ملت فلسطین به شما و ملت شهیدپرور و قهرمان کرمان تسلیت می گویم.

زیاد النخاله  گفت :  «حاج قاسم بدون استثنا رویکرد تعاملی خوبی با تمامی گروه‌های فلسطینی داشت و اینکه ده‌ها مبارز در غزه حاج قاسم را شخصاً می‌شناختند، یا با او دیدار کرده و یا از نزدیک او را دیده اند».

ایشان گفت : رویکرد حاج قاسم سلیمانی تجهیز گروههای مقاومت فلسطین به موشک های دور برد بود و امروز همین تفکر حاج قاسم باعث وحشت رژیم اشغالگر قدس از مقاومت اسلامی مردم فلسطین شده است

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با نثار گل به مقام شامخ سردار دلها و دیگر شهدا ادای احترام و برادامه راه شهدای مقاومت اسلامی تاکید کرد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه