English

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان:

مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب مقاومت و ولایت مداری است

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان بیان داشت: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب مقاومت و ولایت مداری است.

مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب مقاومت و ولایت مداری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام صادقی در دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مجتمع مطبوعاتی اصفهان گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب مقاومت وسرباز نظام بودن و ولایت مداری است.

وی ادامه داد: حاج قاسم در ولایت‌مداری و ولایت باوری چنان التزام داشت که هیچ حرفی را مقدم بر حرف ولایت نمی‌دانست و هیچ کاری را فراتر از فرمان رهبری انجام نمی‌داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان با بیان اینکه تقویت جبهه مقاومت به برکت فرماندهی حاج قاسم رقم خورد ، گفت: اگر امروزحاج قاسم در یمن و لبنان نیست ولی فرزندان آموزش دیده و دست پرورده‌های ایشان راه حاج قاسم را ادامه می‌دهند.

این مقام مسئول عنوان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری صداقت و اخلاص و مردمی بودن در حاج قاسم به وضوح دیده می‌شد که  از صفات برجسته سردار دلها بود.

وی افزود: حاج قاسم چنان محبوبیتی  در دل مردم کوچک و بزرگ پیداکرده است که باعث یاس وناامیدی دشمنان نظام و اسلام شده است.

حجت الاسلام رحمت الله صادقی با اشاره باینکه حاج قاسم مالک اشتر زمان خود بود، بیان داشت: امروز برهمه آشکار است که شهید سلیمانی خطرش برای دشمنان بیشتر از سردار سلیمانی است چرا که از این مکتب جوانان و شاگردان زیادی تربیت شدند تا از نظام و اسلام سلیمانی وار دفاع کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: سردار سلیمانی کسی بود که به غیر از ایران در سایر کشورها نیز مایه افتخار و احترام بود پس ما باید این افتخار را به همه دنیا اعلام کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه