English

سعید علی بخشی؛

برنامه‌های دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در هرمزگان برگزار می‌شود

دبیر کمیته مردمی ستاد برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در هرمزگان گفت: برنامه‌های دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با عنوان «به یاد حاج قاسم» از کمیته مردمی ستاد برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود.

برنامه‌های دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در هرمزگان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید علی بخشی دبیر کمیته مردمی ستاد برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی در استان هرمزگان، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های این ستاد «سفیران حاج قاسم» است که راویان آموزش دیده هرمزگانی در کرمان و رزمندگان این استان که در زمان جبهه‌های جنگ همرزم سردار سلیمانی بودند، به ویژه لشکر 14 ثارالله با اعزام به روستاهای مختلف استان برای مردم خاطره‌گویی می‌کنند.
علی‌بخشی گفت: برپایی هیات‌های کوچک خانگی در سطح محلات مختلف استان به یاد حاج قاسم از دیگر برنامه های دومین سالگرد سردار سلیمانی در استان است.
وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌ها به نام«دختران حاج قاسم»است که در این ویژه برنامه دختران دهه هشتادی استان به یاد حاج قاسم محصولات و برنامه های مختلف فرهنگی در سطح شهر برگزار می‌کنند.
علی‌بخشی در ادامه یادآور شد: همچنین در این روز گروه های جهادی اصناف مختلف استان هرمزگان برنامه های جهادی متنوع را برگزار می کنند و هر صنف بسته به کار خود یک خدمت و یک اقدام کوچک را به یاد حاج قاسم به صورت رایگان و صلواتی برای مردم انجام دهند.
دبیر کمیته مردمی ستاد برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی در استان هرمزگان ابراز داشت: حاج قاسم از جنس مردم بود که در طول 40 سال بی منت برای امنیت مردم خدمت کرد و اکنون اقشار مختلف مردمی با هر تیپ و نگاهی در استان هرمزگان عاشق او هستند.
وی تصریح کرد: شهادت حاج قاسم از خود حاج قاسم بزرگتر است و دشمنان ما بدانند که بعد از شهادت این بزرگ مرد تاریخ، حاج قاسم هایی زنده شدند که نمی گذارند یاد و خاطره او هیچ وقت از ذهن ها پاک شود.
علی بخشی در پایان افزود: در استان هرمزگان توفیقی شد که همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم کمیته مردمی را تشکیل دهیم و ظرفیت های مردمی که شامل گروه های جهادی، موکب ها، هیات های مذهبی، مساجد و اقشار و اصنفاف مختلف، سازمان های مردم نهاد و تمام کسانی که به صورت خودجوش و مردمی می خواهند به یاد سردار دلها مراسمی برگزار کنند، از طریق ستاد مردمی به این افراد کمک کنیم.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه