English

تقدیر از پرستاران تامین اجتماعی هرمزگان به مناسبت روز پرستار

با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان، مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان، ارسلان حیدری، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان، مدیر شعب بانک رفاه هرمزگان و جمعی از پرستاران و کادر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان، از پرستاران مجموعه مدیریت درمان تقدیر شد.

تقدیر از پرستاران تامین اجتماعی هرمزگان به مناسبت روز پرستار
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، غلامعباس مومنی، مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان در این مراسم گفت: حضرت زینب کبری (س) خصوصیاتی دارند که این خصوصیات در پرستاران نیز وجود دارد.‌ مومنی افزود: یکی از این خصوصیات، صبر حضرت زینب (س) است و پرستاران نیز باید صبر زیادی داشته باشد، چراکه با ناملایمات زیادی روبه‌رو می‌شوند و باید در برابر این مشکلات، صبر و شکیبایی زیادی داشته باشند.

مومنی بیان کرد: مراقبت کردن، یکی دیگر از خصوصیات پرستاران است و این فرشتگان زمینی با جان و دل از بیماران مراقبت می‌کنند و این برای پرستاران یک افتخار است.

وی اظهار کرد: ایمان و استقامت نیز یکی دیگر از ویژگی‌های پرستاران است و همه پرستاران از این ویژگی برخوردار هستند. مومنی ادامه‌ داد: اگر با کار پرستاری، دین و کلام خدا همراه باشد اجر و ثواب کار آنها چندین برابر می‌شود. وی عنوان کرد: پرستاری کار بسیار سختی است، اما پاداش زیادی دارد و به خاطر سختی آن، کمتر کسی می‌تواند در برابر ناملایمات آن مقاومت کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: پرستاران به بیماران هم در زمینه روحی و هم جسمی کمک می‌کند تا او بتواند بر بیماری خود غلبه نماید.

مومنی اظهار کرد: کارهایی که پرستاران برای بیماران انجام می‌دهند، همراهان و خانواده‌های آنها نمی‌توانند برایشان انجام دهند. در ادامه رئیس کانون بازنشستگان تامین‌اجتماعی هرمزگان نیز در این مراسم گفت: پرستاری کار بسیار سختی است و پرستاران در مراقبت از بیماران، سختی زیادی را متحمل می‌شوند.

ارسلان حیدری عنوان کرد: پرستاران برای انجام این کار، باید از روحیه بسیار بالایی برخوردار باشند تا در شغل خود موفق شوند.

حیدری بیان کرد: پرستاران در مراقبت از بیماران بهترین برخورد را با آنها دارند تا بیماران سریعتر بتوانند سلامتی خود را بدست بیاورند.وی در پایان اظهار کرد: صبر و استقامت پرستاران بسیار زیباست، چراکه حرفه پرستاری بسیار سخت و پراسترس است. در پایان مراسم، با اهدای لوح تقدیر، از پرستاران نمونه بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس تجلیل شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه