English

تفاهم نامه سه جانبه احداث نخستین واحد داروسازی در هرمزگان منعقد شد

با حضور استاندار هرمزگان تفاهم نامه سه جانبه احداث نخستین واحد داروسازی در هرمزگان منعقد شد.

تفاهم نامه سه جانبه احداث نخستین واحد داروسازی در هرمزگان منعقد شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، طی مراسمی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، تفاهم نامه سه جانبه احداث اولین واحد دارویی در شهرک تخصصی سلامت میان استانداری، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و شرکت بهداشت و درمان پاسارگاد تهران منعقد شد‌.

استاندار هرمزگان در این جلسه با تاکید بر اینکه هرمزگان در حوزه دارویی می‌تواند با ایجاد شهرک تخصصی خود را به عنوان سرآمد این حوزه معرفی کند اظهار داشت: طرح ایجاد شهرک تخصصی سلامت برای تولید دارو و تجهیزات پزشکی با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: از سرمایه گذاران در این حوزه حمایت کاملی خواهیم داشت و علاوه بر تخصیص زمین و تامین زیرساخت‌های اساسی مورد نیاز در حوزه تسهیلات بانکی نیز آمادگی اعطای تسهیلات با بهره کم وجود دارد.

استاندار هرمزگان گفت: شرکت بهداشت و درمان پاسارگاد تهران اولین سرمایه گذار در حوزه دارویی استان خواهد بود که انتظار می‌رود کار را با قدرت آغاز و ادامه دهند تا به تدریج سایر شرکت‌ها نیز در این حوزه سرمایه گذاری کنند. 

گفتنی است براساس این تفاهم نامه استانداری متعهد شد بستر مناسب جهت سرمایه گذاری ایمن و تامین سریع زمین و تمامی مجوزهای مورد نیاز به منظور ایجاد واحدهای تولیدی و خدماتی در حوزه ،دارو تجهیزات و ملزومات پزشکی و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز و سرمایه گذاری و اجرای طرح شهرک صنعتی تخصصی سلامت را فراهم کند، سرمایه گذار نیز متعهد شد مطالعات شناسایی و تهیه طرح توجیهی با توجه به موقعیت اجرای طرح انجام داده و در فاز نخست نسبت به تولید سرم و آنتی بیوتیک و در فازهای بعدی تولید اسپری تنفسی و قطره چشمی اقدام کند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه