English

احسان کامرانی:

کالاهای اساسی و سوخت مورد نیاز مردم در ایام نوروز تامین شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تامین کامل سوخت مورد جایگاه های عرضه سوخت در ایام نوروز در دستور کار شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان قرار گیرد.

کالاهای اساسی و سوخت مورد نیاز مردم در ایام نوروز تامین شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جلسه شورای اداری بندر خمیر با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم، عنوان کرد: خدمتگزاری بی منت برای مردم یک فرصت برای تمامی مدیران است و این دوران کوتاه مسئولیت را بایستی قدر دانست، بندرخمیر شهرستان تقریبی در هرمزگان و سرآمد وحدت و همدلی بین اقوام و مذاهب است.

وی خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی پایدار عامل رشد و توسعه است و بسیاری از موانع و کاستی ها را مرتفع می کند.

کامرانی خاطرنشان کرد: توافق دو کشور ایران و عربستان  بازتاب های گسترده ای در سطح جهان داشت و باعث نزدیک شدن بیش از پیش جهان اسلام و خشم دشمنان، به خصوص رژیم صهیونیستی شد.

وی با اشاره به اهمیت تسریع در عبور و مردم به جزیره قشم از طریق بندر پل، تصریح کرد: تسریع در عبور روان مردم از بندر پل به جزیره قشم و جلوگیری از ترافیک های سنگین سال های گذشته، از تاکیدات ویژه استاندار به دستگاه های اجرایی ذی‌ربط است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط با مدیریت فرماندار شهرستان در راستای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی بسیج شود.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد قشم نیز با برنامه ریزی مناسب نسبت به کاهش بار ترافیکی در بندر پل با مسئولان شهرستان بندر خمیر همکاری کند گفت: رفع گره‌های ترافیکی بندرپل به عنوان یک اولویت در دستور کار منطقه آزاد قشم و مسئولان بندرخمیر قرار گیرد، تا شاهد کمترین مشکل برای مسافران نوروزی در ایام پایانی سال و نوروز باشیم.

وی در همین خصوص، گفت: آماده سازی مناطق ساحلی گردشگر پذیر استان هرمزگان به منظور ارائه خدمات مناسب به گردشگران و جلوگیری از هرگونه غرقی احتمالی در دستور کار دستگاه های اجرایی ذی‌ربط به ویژه شهرداران مناطق ساحلی و مدیران مناطق آزاد تجاری کیش و قشم قرار گیرد.

کامرانی، افزود: حضور میدانی مدیران نقش بسزایی در کاهش مشکلات مسافران نوروزی به استان خواهد داشت و ضروری است مدیران در ایام نوروز امور مربوط به مسافران و گردشگران نوروزی را دنبال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: تقویت زیرساخت ها در بندر پل به ویژه نصب علائم راهنمایی و رانندگی و تقویت یگان های امدادی و انتظامی در این بندر از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در ایام نوروزی بدون مماشات باهرگونه بی نظمی و قانون شکنی برخورد قاطع کند تا خللی در مسیر خدمت رسانی به مردم ایجاد نشود.

وی گفت: تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام نوروز در دستور کار ستاد تنظیم بازار شهرستان های استان قرار گیرد تا از کمبود هرگونه اقلام ضروری مورد نیاز مردم پیشگیری شود.

کامرانی تصریح کرد :کلیه مدیران بانک ها در هرمزگان پول مورد نیاز مردم را از طریق خودپردازها به ویژه در ایام تعطیلات به صورت منظم تامین کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت نظارت بر مجتمع های بین راهی، افزود: نظارت بر مجتمع های رفاهی بین راهی، رستوران ها، بازارها، هتل ها و غیره به منظور جلوگیری از هرگونه گرانفروشی و سلامت کامل با جدیت پیگیری و دنبال شود.

وی با تاکید بر اینکه پلیس به ویژه پلیس راهور امنیت راه ها به ویژه جلوگیری از وقوع بار ترافیکی در مبادی ورودی شهرستان ها در دستور قرار دهند تصریح کرد: فعالیت مناسب نانوایی های کشیک و جلوگیری از کمبود عرضه نان توسط فرمانداران و دستگاه های اجرایی ذیربط با حساسیت ویژه پیگیری و دنبال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس استان هرمزگان و مراکز بهداشتی و درمانی در آمادگی کامل جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم باشند.

وی تصریح کرد: تامین کامل سوخت مورد جایگاه های عرضه سوخت در ایام نوروز در دستور کار شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه