English

روزانه پنج پروژه بهداشت و درمان هرمزگان پیگیری می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: جلسه ای پیرو دستور استاندار هرمزگان مبنی بر پیگیری روند اجرایی پروژه های بهداشتی، درمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت و درمانی استان با حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

روزانه پنج پروژه بهداشت و درمان هرمزگان پیگیری می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «رضا مدرس» عنوان کرد: در این جلسه دسته بندی پروژه ها بر اساس چهار گروه بهداشتی، درمانی، تفاهم‌نامه‌ 50-50، طرح تحول سلامتی و پروژه های مورد نیاز علوم پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت ویژه پروژه های حوزه سلامت، از نقطه نظر مجموعه استانداری این پروژه ها به عنوان پروژه های این دستگاه محسوب شده و  استاندار هرمزگان نگاه ویژه ای به این پروژه ها داشته و همواره بر اهمیت این پروژه ها تاکید دارد.

مدرس خاطرنشان کرد: به همین منظور پیگیری روند پنج پروژه مهم بیمارستان های 531 تخت خوابی (مگاهاسپیتال)، کودکان، زنان و زایمان شریعتی، نفت ستاره خلیج فارس و 160 تخت خوابی میناب به صورت روزانه انجام می شود.

وی تاکید کرد: پیگیری های روزانه از این پروژه ها به صورت تصاویر مستند سازی و به سمع و نظر استاندار هرمزگان خواهد رسید تا با تاکیدی که وی بر پیگیری روند اجرایی پروژه ها دارد به صورت روزانه در جریان در نحوه روند امور قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: همچنین گزارشی از تمامی پروژه های دسته بندی شده بر اساس فرمت تعیین شده باید به صورت هفتگی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان به استانداری هرمزگان ارائه شود.

وی اضافه کرد: اگر روند اجرایی هر پروژه دچار اختلال شود و یا پروژه ای متوقف شد با ذکر علت، راهکارهای پیشنهادی برون رفت از مشکلات ارائه و در صورت عدم رفع مشکل در سطح استان مکاتبه با وزارتخانه مربوطه صورت خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه