English

صادرات محصولات فولاد کاوه به ۱۲کشور/ ۷۰ درصد تولیدات شرکت صادر می‌شود

مدیر عامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از صادرات به ۱۲ کشور خبر داد و گفت: برای صادرات امسال یک میلیون تن به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار هدفگذاری کرده ایم و هر سال این روند افزایش خواهد داشت.

صادرات محصولات فولاد کاوه به ۱۲کشور/ ۷۰ درصد تولیدات شرکت صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سید عباس حسینی مدیر عامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش ظهر امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با اشاره به این که تولید یکی از مهمترین پیش‌نیازهای کنترل و کاهش تورم  است، از افزایش تولید و صادرات این شرکت در راستای تحقق شعار سال خبر داد.

وی از صادرات شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به ۱۲ کشور خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته ۵۵۰ میلیون دلار صادرات داشته ایم و برای صادرات امسال یک میلیون تن به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار هدفگذاری کرده ایم و هر سال این روند افزایش خواهد داشت. 

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه بیان کرد: ۷۰ درصد تولیدات این شرکت، صادر می‌شود و طی ۶ ماه نخست امسال به اندازه کل سال قبل، فروش داشتیم.

وی با اشاره به طرح توسعه فولاد کاوه، تصریح کرد: تیرماه امسال طرح کارخانه آهن اسفنجی با سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیون دلاری را کلنگ‌زنی کردیم که طبق برنامه تا سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری خواهد رسید.

سید عباس حسینی ادامه داد: کارخانه تولید آهن اسفنجی برای ۴۰۰ نفر از جوانان بومی هرمزگان به صورت مستقیم، شغل ایجاد می‌کند.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش که یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است، گفت: بی‌نیازی از دانش خارجی را آغاز کرده‌ایم و هم‌اکنون با پنج دانشگاه برتر کشور و ۳۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی همکاری می‌کنیم که همین امر موجب شده بتوانیم ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه را بومی‌سازی کنیم.

وی با اشاره اجرای مسئولیت های اجتماعی شرکت خاطرنشان کرد: علاوه بر رشد تولید ، بنیاد علوی در سراسر کشور کارهای بزرگی را انجام می دهد و ما در هرمزگان  عرصه خدمت به محرومین در امسال ۵۰۰ خانه در شهرستان رودان که به علت بارندگی و سیل سقف آنها تخریب شده را ترمیم و بازسازی کردیم.

 مدیر عامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش افزود: همچنین یک مدرسه در شهرستان سیریک تا پایان شهریور به بهره‌برداری خواهد رسید و  تجهیز اتاق عمل دو بیمارستان در شهرستان رودان اتفاقاتی خوبی  است که مردم استان این تلاش ها را حس کنند.

حسینی گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به مدت یک سال اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی استان را به صورت رایگان تامین می‌کند. 

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه در پایان گفت: بی‌نیازی از دانش خارجی را آغاز کرده‌ایم و هم‌اکنون با پنج دانشگاه برتر کشور و ۳۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی همکاری می‌کنیم که همین امر موجب شده بتوانیم ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه را بومی‌سازی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه