English

بهره برداری از پروژه‌های آبرسانی در دهستان درپهن

این مراسم با حضور واقف گرانقدر، پدر آب ایران، حاج اکبر ابراهیمی، استاندار هرمزگان، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی، فرماندهان نواحی، ائمه جمعه و جمعی از فرمانداران، مدیران استانی، بخشداران و مردم دهستان درپهن برگزار شد.

بهره برداری از پروژه‌های آبرسانی در دهستان درپهن

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ پاسدار اصغر صادقی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار داشت: این مجتمع آبرسانی به سه روستای درپهن، اسلام آباد و روستای شهید جعفری با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی در توضیح اقدامات انجام شده در راستای آماده شدن این پروژه های آبرسانی، عنوان کرد: در این راستا اجرای بیش از ۱۹ کیلومتر خط انتقال آب، اصلاح شبکه، توسعه شبکه و ایجاد یک باب مخزن ذخیره به گنجایش ۲۰۰ متر مکعب، عملیاتی شده است.

سرهنگ پاسدار صادقی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها، جمعیتی بالغ بر۵۲۰خانوار در دهستان درپهن از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار شدند

وی در ادامه افزود: این پروژه توسط بنیاد نیکوکاری حاج اکبر ابراهیمی با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان و همکاری دهیاری ها و شورای اسلامی و باهمت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد هرمزگان(ع) انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه