English

با حضور رسانه های کشوری و استانی:

سومین تور نظارتی قوه قضائیه در هرمزگان برگزار شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: سومین تور نظارتی به مدت ۴ روز با حضور ۴۵ رسانه کشوری و استانی با محوریت تبیین اقدامات قوه قضائیه در هرمزگان برگزار می شود.

سومین تور نظارتی قوه قضائیه در هرمزگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان، در بازدید خبرنگاران از پروژه‌های مشترک شهری دادگستری و شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: این تور ۴ روزه در هرمزگان با محوریت تبیین اقدامات قوه قضاییه در حوزه عدالت اجتماعی،  یکپارچگی سامانه گمرک و بنادر، اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی  در راستای حل و فصل مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی از طرف مرکز رسانه قوه قضائیه در حال برگزاری است. 

قهرمانی در حاشیه بازدید، گفت: این پروژه‌ها از محل مالیات‌هایی که با پیگیری‌های قوه قضائیه از حوزه‌های شهری و شهرداری‌ها، در طول یک سال ونیم اخیر اخذ شده، ساخته شده‌اند.

وی افزود: با ورود دادگستری استان هرمزگان، پرداخت مالیات شرکت‌های بزرگ در  محل فعالیت‌شان در استان محقق شده است. این امر باعث تحول در حوزه پرداخت مالیات‌ و جلوگیری از فرار مالیاتی شده است. 

قهرمانی گفت: پرداخت مالیات در استان درآمدهای پایدار شهرداری را افزایش داده و باعث شده شهرداری بدهی‌های خود را تسویه و پروژه‌هایی را در  راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم آغاز کند. 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: طبق آمار اداره کل مالیاتی، سال گذشته و ۶ ماهه نخست امسال حدود  ۴ هزار میلیارد تومان از محل عوارض ارزش افزوده مالیات‌ها به شهرداری و دهیاری‌ها پرداخت شده و این‌مبالغ در راستای ارائه خدمات شهری و عدالت اجتماعی هزینه شده است. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه شهرداری بندرعباس برای تحقق اهداف و برنامه هایش نیازمند درآمد پایدار است، استفاده از ظرفیت بنادر، دریا و سواحل و افزایش سرمایه گذاری در این بخش‌ها را به منظور تحقق منابع درآمد دائمی و پایدار بسیار مهم عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه