English

ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرعباس سال ۱۴۰۴ به بهره برداری می رسد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: احداث ساختمان جدید اداری بنیاد شهید شهرستان بندرعباس از ابتدای خردادماه امسال آغاز شده که در اول خردادماه سال 1404 به بهره برداری می رسد.

ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرعباس سال 1404 به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان بیان داشت: این ساختمان در مساحتی به متراژ 673 مترمربع و زیربنا 4292 مترمربع با اعتبار 968 میلیارد و 832میلیون و203 هزار ریال احداث می شود.

وی افزود: تعداد طبقات این ساختمان شامل زیرزمین، همکف و طبقات اول تا سوم می باشد.

مجتمع ایثار در شهر بندرعباس آماده ارائه خدمت به ایثارگران و جانبازان 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در ادامه گفت: مجتمع ایثار در شهر بندرعباس واقع شده که شامل دو بلوک ورزشی و توانبخشی است و میزان اعتبارات آن نیز شامل، مجتمع 7میلیارد ریال، توانبخشی 150 میلیارد ریال است که 200 میلیون ریال اعتبار استانی و مابقی از اعتبارات ملی و سایر منابع بنیاد می باشد.

ناوکی خاطرنشان کرد: زیربنای این مجتمع نیز شامل، بلوک ورزشی 2500مترمربع، توانبخشی 2700مترمربع، بلوک فرهنگی 1700مترمربع که از دستور کار بصورت جلسه پیوست حذف گردید.

وی عنوان کرد: زمین مجتمع ایثار دریافتی از سازمان مسکن و شهرسازی است که در سال 1387 به متراژ 4462مترمربع با هزینه 200 میلیون تومان دریافت شده است.

وی اظهار داشت: فازهای تمام شده این مجتمع شامل، بلوک ورزشی از سال 1388 آغاز و در سال 1396 پایان یافت و نیز بلوک توانبخشی از سال 1389 شروع و در سال 1400 به پایان رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: مجتمع ایثار دارای بخش هایی از قبیل، معاینه چشم، شنوایی سنجی، معاینه گوش حلق و بینی، پذیرش، مشاوره اطلاعات، اتاق سرپرست، فیزیوتراپی، تزریقات، جراحی سرپایی، ADLاتاق بستری بعد از عمل، حرکت درمانی، برق درمانی، معاینه و ارتز و پروتز، تمرین ارتز، مدل سازی، معاینه کفش، گچ گیری و سوئیت 6 واحدی می باشد.

ناوکی در پایان بین کرد: همچنین سالن های استخر، فوتسال و بدنسازی برای رفاه حال جامعه ایثارگران و جانبازان شهر بندرعباس و استان هرمزگان آماده ارائه خدمت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه