English

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب خبرداد؛

رقابت هشت گروه برگزیده در جشنواره تئاتر کمدی «پند و پنت» میناب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از رقابت هشت گروه برگزیده در هفتمین دوره جشنواره تئاتر کمدی «پند و پنت» خبرداد.

رقابت هشت گروه برگزیده در جشنواره تئاتر کمدی «پند و پنت» میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مصطفی کریمی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب در حاشیه افتتاحیه هفتمین دوره جشنواره تئاتر کمدی «پند و پنت» اظهارداشت: این جشنواره از ۱۶ لغایت ۱۸ تیرماه در فرهنگسرای شهید بهشتی برگزار خواهد شد. 

وی در ادامه گفت: دوازده گروه در این دوره از جشنواره شرکت کردند که در نهایت با هشت گروه با رای هیات داوران به مرحله نهایی راه پیدا کردند. 

به گفته کریمی‌زاده، این جشنواره در قالب طنز به آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد پرداخت. 

وی افزود: این جشنواره در بخش های تئاتر کمدی صحنه‌ای، استندآپ کمدی و خاطره‌گویی طنز دفاع مقدس‌(با حضور زرمندگان) برگزار خواهد شد. 

انوشیروان پیشدار معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز اظهارداشت: میناب مهد فرهنگ و هنر استان هرمزگان است و شاهد برگزاری بیشترین رویداد فرهنگی و هنری مختلف در طول سال به میزبانی این شهرستان هستیم. 

وی در ادامه افزود: هنرمندان مینابی در طول سال های اخیر توانسته‌اند با آثار خود افتخارات ارزشمندی در سطح استانی و ملی کسب کنند. 

به گفته معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، بنا به درخواست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب به دنبال برگزاری جشنواره کمدی «پند و پنت» به صورت استانی در سال آینده هستیم. 

پیشدار عنوان کرد: قطعا نگاه اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی حمایت از رویداد های فرهنگی و هنری و هنرمندان در سطح استان خواهد بود و استقبال مردم از این جشنواره نشان از اهمیت آن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه