سرخط خبرها
  • رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶
  • سد کرج در آستانه سر ریز شدن
  • جملهٔ فارسی نخست‌وزیر پاکستان خطاب به پزشکیان، غم شما غم ماست
  • هشدار دادگستری تهران درباره پیامک‌های جعلی خدمات دولتی
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند
  • کاهش ۵۰ درصدی فروش گوشی هوشمند
  • مدافع مصر ضربه مغزی شد/ غایب بزرگ مقابل ایران
  • ۸۸ درصد سد کرج پر است
  • نروژ با حفر نخستین تونل دریایی دنیا، کشتی‌های عظیم را از دل کوه عبور خواهد داد
  • فوت دختر ۱۲ ساله در یکی از پارک های آبی مشهد
  • خبرنگار: وزارت خزانه‌داری تحریم‌ها را از نفت ایران برداشت
  • نان در تهران گران شد
  • کاخ سفید: ترامپ توافقی که به نفع آمریکا نباشد امضا نمی‌کند
  • مسی به رکورد علی دایی هم رحم نکرد
  • نماینده مجلس: یکشنبه آتی، صحن مجلس، کار خود را آغاز می کند
  • سازمان هواپیمایی کشوری: پروازها در فرودگاههای تهران (مهرآباد و امام) در ۱۲ تیر ممنوع و تا ۱۶ تیر با محدودیت همراه است
  • عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان عنوان کرد؛

سهم اشتغال مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان/جذب ۱۳۶نیرو در سه سال اخیر

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: در سه ساله اخیر ۱۳۶ نیرو در پست ها و مقاطع تحصیلی مختلف جذب مدیریت درمان استان هرمزگان شدند.

اشتغال

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی پایان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان در ارتباط با سهم اشتغال مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اظهارداشت: در سه ساله اخیر روند جذب نیرو ها آمار خوبی داشته و ۱۳۶ نفر در سه سال اخیر جذب مدیریت درمان استان شده‌اند.

وی افزود: ۳۰نفر در سال ۱۳۹۹، ۵۷ نفر در سال ۱۴۰۰ و ۴۹ نفر در سال ۱۴۰۱ به استخدام این مجموعه در آمدند.

پایان ادامه داد: از ۴۹ نفر جذب شده در سال ۱۴۰۱، یک نفر نیروی فنی و مهندسی بوده و ۴۸ نفر در حوزه درمان مشغول شدند و از این تعداد ۲۷ نفر پزشک، شانزده نفر پرستار، دو نفر کارشناس اتاق عمل، یک نفر کارشناس آزمایشگاه، یک نفر کارشناس توان‌بخشی، یک نفر کارشناس فناوری اطلاعات و یک نفر بهدار بوده‌اند.

وی اذعان کرد: در استان هرمزگان هزار و ۱۱۷ نفر پرسنل مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۹۶۲نفر به صورت رسمی، آزمایشی، پیمانی و قراردادی فعال هستند و ۱۵۵نفر به صورت قرارداد با شرکت پیمانکار مشغول کار در مجموعه مدیریت درمان استان هرمزگان هستند.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان، ترکیب جنسیتی در استخدامی های سال گذشته بدین صورت است که ۲۹ نفر خانم و ۲۰ نفر آقا مشغول کار شدند.

وی تصریح کرد: در باب تحصیلات افراد استخدامی ۲۷ نفر از استخدامی های سال گذشته پزشک هستند، ۲۱نفر در مقطع لیسانس و یک نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم است.

پایان خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی همواره به صورت شفاف و قانون‌مند نیروهای خود را از طریق آزمون یا ارسال رزومه(ویژه پزشکان) جذب میکند، در سال ۱۴۰۱ نیز طبق فراخوان های متعدد سازمان به صورت سراسری یا محلی نیروهای مورد نیاز خود را پس از کسب نمره علمی که توسط سازمان سنجش و جهاد دانشگاهی(نیروهای شرکت کار و تامین) طبق قانون استخدامی کشور جذب کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: در سال ۱۴۰۲ نیز برنامه پیش روی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان جذب ۳۸نفر به صورت پیمانی و ۱۲نفر قرارداد با شرکت پیمانکار می‌باشد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه