English

تداوم هوای گرم و شرجی در هرمزگان

گرما و شرجی هوا طی روز‌های آینده در استان هرمزگان ادامه خواهد داشت.

تداوم هوای گرم و شرجی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی روز‌های آینده تغییرات دمایی نوسان چندانی نخواهد داشت و هوای نسبتا گرم به ویژه در غرب استان ماندگار خواهد بود و در شبانه روز گذشته دمای هوا در 7 شهر هرمزگان به بالای 40 درجه رسید و بستک با بیشینه دمای 45 درجه سانتی گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بود.

به گفته اداره کل هواشناسی هرمزگان، میزان رطوبت هوا نیز صبح امروز در شهر‌های استان بین 39 تا 92 درصد در نوسان بود و طی روز‌های آینده هم روند افزایش شرجی هوا ادامه خواهد داشت و امروز میزان رطوبت هوا در شهر بندرعباس به 78 درصد رسید.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی ساعات صبح تا ظهر امروز دریای عمان و تنگه هرمز با وزش باد جنوب شرقی و طی ساعات بعد از ظهر نیز آب‌های محدوده جزایر غربی استان با وزش باد شمال غربی مواج و متلاطم خواهد بود و توصیه می‌شود که شناور‌های سبک و صیادی از تردد خودداری کنند.

براساس تحلیل نقشه های هواشناسی هرمزگان، در ساعات بعد از ظهر نیز در ارتفاعات شرقی و شمالی استان رشد ابر‌های همرفتی، رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و افزایش موقتی سرعت باد پیش بینی می‌شود.

شایان ذکر است طی روز‌های چهارشنبه تا جمعه هفته جاری «14 تا 16تیر» با تشدید باد‌های 120 روزه در جنوب شرق کشور، گردوغبار و کاهش کیفیت هوا در مناطق شرقی و مرکزی استان دور از انتظار نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه