English

برای نخستین بار انجام می شود؛

پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان با تضمین اشتغال

دانشگاه جامع علمی کاربردی برای نخستین بار در کشور پذیرش دانشجو با تضمین اشتغال دارد این تضمین در هرمزگان برای 150 نفر است.

پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان با تضمین اشتغال
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمود صباحی زاده سرپرست دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان با اشاره به اینکه در استان هرمزگان 11 مرکز علمی کاربردی با ماموریت های تخصصی در حوزه های صنعت، خدمات و فرهنگ و هنر  وجود دارد و از دانشگاه علمی کاربردی به عنوان متولی نظام آموزشی نام برد.
 
وی گفت: در پذیرش مهر ماه در مرکز علمی کاربردی سهند و برای اولین بار در استان در 4 کد رشته محل شامل کاردانی اطفای حریق شهری، کاردانی حرفه‌ای بازرگانی امور گمرکی، کاردانی حرفه ای مدیریت خدمات بندری، کاردانی حرفه‌ای مدیریت لجستیک و زنجیره تامین پذیرش دانشجو به صورت تضمین اشتغال خواهیم داشت.
 
صباحی زاده افزود: پذیرش برای مهرماه ۱۴۰۲ در 11مرکز علمی کاربردی و در 143 کد رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در استان هرمزگان انجام می‌پذیرد.
 
وی با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام دوره های کارشناسی از روز یکشنبه ۲۸خرداد و دوره های کاردانی از ۱۸تیرماه ۱۴۰۲، اظهارکرد: متقاضیان از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org می‌توانند نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام، کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام نمایند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه