English

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبرداد؛

اختصاص پزشک متخصص به مناطق محروم هرمزگان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: نیرو‌های متخصص بیمارستان‌های استان براساس سطح بندی بیمارستان جذب می‌شوند.

اختصاص پزشک متخصص به مناطق محروم هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسن زارعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: شرایط مناطق و بعد مسافت علت جذب نشدن نیرو‌های متخصص است.

وی در مورد کمبود پزشک متخصص در شهرستان‌های جاسک و بشاگرد گفت: در بیمارستان جاسک از تخصص زنان، اطفال، داخلی، بیهوشی و چشم پزشک تنها دو نیرو مستقر است که در زمان نبود یکی از آنان، دیگری وظایف را بر عهده می‌گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: امسال متخصص داخلی، اطفال، زنان و روانپزشک در بیمارستان شهرستان بشاگرد مستقر شدند.

وی از مردم خواست به نیرو‌های متخصص در شهرستان‌های خود اعتماد کنند و از پرداخت هزینه‌های گزاف درمان جلوگیری کنند.

زارعی گفت: اتاق عمل بیمارستان‌های شهرستان‌های بشاگرد، سیریک و بوموسی به علت نبود متخصص بیهوشی غیرفعال است که امسال با ایجاد زیرساخت‌های مناسب، اتاق عمل این بیمارستان‌ها هم فعال می‌شود.

وی افزود: تلاش می‌شود برای جذب نیرو‌های متخصص در مناطق محروم استان، مشوق‌هایی مانند تامین مسکن، شرایط اقتصادی و معیشتی مناسب اختصاص یابد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: برای نیرو‌های که طرح‌شان تمام شده، ظرفیت‌هایی در شهرستان‌های همچون میناب، بندرعباس، بندرلنگه و قشم وجود دارد، اما با توجه به بازگشت این نیرو‌ها به محل تولد خود، امکان استفاده دائم از این نیرو‌ها وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه