English

گازرسانی به مردم خدمت است

سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: گازرسانی خدمتی مقدس به منظور ایجاد رفاه اجتماعی بیش تر برای مردم است.

گازرسانی به مردم خدمت است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد مرودی سرپرست فرمانداری بندرعباس پس از بازدید سرزده از عملیات اجرایی ترمیم نوارحفاری در برخی از محلات شهربندرعباس توسط شهرداری به اتفاق رییس و معاون سازمان عمران شهرداری بندرعباس، در شرکت گاز اسنان هرمزگان حضور یافتند و ضمن دیدار با برخی از مسئولان شرکت گاز استان و تقدیر از این مجموعه، به منظور توسعه عملیات گازرسانی و خدمات ارایه شده در شهر بندرعباس و استان هرمزگان در زمینه خدمات گازرسانی اظهار کرد: گازرسانی به مردم خدمت مقدسی است و سبب پیامدهای اجتماعی پسندیده در جامعه می شود.
مرودی گفت: پس از عملیات حفاری و لوله گذاری به منظور گازرسانی در شهر بندرعباس، ترمیم نوارحفاری با پرداخت هزینه توسط شرکت گاز استان از سوی مجموعه شهرداری انجام می شود و لازم است به نحوی برنامه ریزی کرد که ترمیم نوار حفاری در کمترین بازه زمانی ممکن با کیفیت مطلوب و طبق استاندارد های لازم، اجرا شود تا بعد از این شاهد گلایه هایی از شهروندان در این خصوص نباشیم.
وی ضمن تاکید بر لزوم تسریع در اجرای آسفالت نوارهای حفاری تحویل شده از سوی شرکت گاز هرمزگان، برحصول اطمینان از کیفیت اجرای آسفالت شهری و برنامه ریزی برای نظارت فرمانداری بندرعباس در این خصوص نیز مطالبی ارائه کرد و بر لزوم تعامل بیشتر با فرمانداری شهرستان بندرعباس در این خصوص تاکید و افزود: فرمانداری شهرستان بندرعباس آماده هرگونه هماهنگی و ایجاد تعامل بیشتر بین دستگاههای خدمات رسان بوده و حسب وظیفه به موارد ورود خواهد کرد.
در ادامه سعید داوری پور سرپرست امورمهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز  هرمزگان عنوان کرد:  شرکت گاز استان هرمزگان در راستای رسالت خطیر خود در جهت رفاه عمومی و ایجاد زیرساخت های گازرسانی برای استفاده عموم مردم این استان پروژه های گازرسانی را به انجام رسانده و در این راستا شهر بندرعباس با اجرای فاز ۸ بعنوان آخرین فاز زیرساختی شهر بندرعباس (در محدوده محلات غرب)در حال اجراء می باشد و بیش از نیمی از آن اجرایی شده است.
وی ضمن اشاره به نحوه عقدتفاهم نامه ها و تعاملات با شهرداری بندرعباس گزارشی از محلات گازرسانی شده، محلات ترمیم آسفالت شده پس از تحویل نوار حفاری و باقیمانده در چارچوب تفاهم نامه های منعقده ارائه کرد.
داوری پور در ادامه به ارائه گزارشی از نحوه ترمیم نوارهای حفاری در روستاهای توابع شهرستان بندرعباس و تعاملات با دهیاری ها و بخشداری ها پرداخت.
در ادامه جلسه روسای سازمان عمران شهرداری بندرعباس و معاونت سازمان، رییس حراست گاز استان و سایر مسئولان وحضار به بحث و تبادل نظر در خصوص چالش های موجود و پیش رو پرداختند.
در پایان، سرپرست روابط عمومی شرکت گاز هرمزگان نیز گزارشی از انعقاد تفاهم نامه با برخی بانک های عامل به منظور ارائه تسهیلات به شهروندان متقاضی درخصوص گازکشی داخلی منازل ارائه کرد و افزود: با همکاری و هماهنگی با ۵ بانک عامل از جمله تجارت،سپه،صادرات،ملت و کشاورزی، زمینه اعطای وام به متقاضیان این استان به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال و به صورت قرض الحسنه به تعداد ۵۰ هزار فقره وام با اقساط ۳۶ماهه فراهم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه