English

استقبال از سرمایه گذاری سازمان اتکا در حوزه پرورش ماهی در قفس

مدیرکل شیلات استان هرمزگان بیان داشت: سازمان اتکا می تواند با سرمایه گذاری در حوزه پرورش ماهیان دریایی در قفس زمینه های اشتغالزایی پایدار را فراهم کند.

استقبال از سرمایه گذاری سازمان اتکا در حوزه پرورش ماهی در قفس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرسول دریایی مدیرکل شیلات هرمزگان با مسئولان کشوری سازمان اتکا در محل اداره کل شیلات هرمزگان در راستای توسعه  فعالیت های شیلاتی در حوزه آبزی پروی و پرورش ماهی در قفس دیدار کرد.
دریایی در این دیدار با اشاره به تولید بالغ بر یک چهارم تولیدات شیلاتی کشور در استان هرمزگان گفت: خوشبختانه با حمایت های صورت گرفته فعالیت های شیلاتی در هرمزگان به یکی از ظرفیت های خوب برای سرمایه گذاری و اشتغال زایی تبدیل شده است و سرعتی شتابان گرفته است.
وی آبزی پروری، صید و صیادی، خدمات بنادر صیادی، حفاظت منابع آبزیان، آموزش و ترویج شیلاتی،صنایع شیلاتی، تکثیر میگو، پرورش میگو، تکثیر ماهی، پرورش ماهی در قفس، تکثیر ماهیان زینتی، تکثیر جلبک، پرورش جلبک، تکثیر و پرورش کروکودیل و به زودی صدف های دریایی و غیره را از اهم فعالیت های شیلاتی، شیلات هرمزگان خواند.
دریایی افزود: از همه سرمایه گذاران در حوزه های فعالیت های شیلاتی استقبال می کنیم و قطعا سازمان اتکا می تواند با سرمایه گذاری در حوزه پرورش ماهیان دریایی در قفس ضمن زمینه سازی ایجاد اشتغال پایدار بخشی از نیاز این سازمان و فروشگاه های زنجیره ای آن و نیروهای مسلح به آبزیان را فراهم سازد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه