English

علی خرم نسب؛

احداث درمانگاه تأمین اجتماعی از اولویت های مهم است

فرماندار حاجی آباد احداث درمانگاه تأمین اجتماعی برای جلوگیری و کاهش مراجعه بیماران به سایر شهرستان ها را ضروری و این مهم را از مطالبات به حق مردمی خواند.

احداث درمانگاه تأمین اجتماعی از اولویت های مهم است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی خرم نسب فرماندار حاجی‌آباد در نشست با مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص‌ راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ایجاد امکانات مورد نیاز بهداشتی و درمانی در این شهرستان باتوجه به موقعیت جغرافیایی، قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیت، دروازه ورودی استان و هم‌جواری با شهرستان های استان های فارس و کرمان و برای جلوگیری و کاهش مراجعه بیماران به سایر شهرستان ها را ضروری و این مهم را از مطالبات به حق مردمی خواند.

فرماندار حاجی‌آباد یادآور شد: احداث درمانگاه تأمین اجتماعی یکی از اولویت های مهم شهرستان که امید است با تحقق این امر، رضایت‌مندی حداکثری مردم شهرستان را فراهم کند.

خرم نسب افزود: گسترش خدمات تامین اجتماعی در شهرستان حاجی‌آباد کشوری است چرا که علاوه بر مردم ساکن در شهرستان مسافران زیادی میتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

غلامعباس مومنی مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی هرمزگان با بیان نقش و اهمیت سازمان تأمین اجتماعی در خصوص تحقق عدالت اجتماعی  اظهار کرد: راه اندازی مرکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان حاجی‌آباد یک ضرورت و از مطالبات مردمی برای دریافت خدمات درمانی رایگان است.

وی گفت: سازمان تامین اجتماعی در این خصوص اراده همکاری را دارد و باتوجه به اینکه مدیران شهرستان پیگیری، تلاش و جدیت زیادی در این خصوص داشتند، مقرر شد تا احداث ساختمان مناسب، به صورت موقت یک ساختمان به صورت رایگان در اختیار سازمان قرار دهند و سعی و تلاش خود در راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی خواهیم کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان اضافه کرد: بعد مسافت، دوری از مرکز استان و نبود مراکز درمانی مجهز ساخت این درمانگاه در شهرستان را توجیه خواهد کرد.

مومنی آزمایشگاه، مرکز رادیولوژی و داروخانه از بخشی از خدمات تامین اجتماعی در درمانگاه عنوان کرد.

لازم به ذکر است در این سفر از مکان های در نظر گرفته شده برای راه اندازی درمانگاه جهت تصمیم گیری نهایی بازدید شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه