English

محمود معصومی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج خبرداد؛

برگزاری پویش سلام فرمانده در حاجی‌آباد

شهردار حاجی‌آباد از برگزاری پویش همگانی «سلام فرمانده» در این شهر خبر داد و گفت: باید بستری برای نوجوانان و جوانان ایجاد کنیم تا مفاهیم گام دوم انقلاب نهادینه شود و نوباوگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های آن را بهتر درک کنند.

برگزاری پویش سلام فرمانده در حاجی‌آباد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمود معصومی شهردار حاجی‌آباد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج برگزاری پویش همگانی «سلام فرمانده» را تجدید بیعتی با آرمان‌های انقلاب اسلامی خواند و افزود: مردم حاجی‌آباد نیز همچون بسیاری از مردم ایران با حضور در این پویش پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر عزیزمان اعلام کردند.

وی تأکید کرد: باید بستری برای نوجوانان و جوانان ایجاد کنیم تا مفاهیم گام دوم انقلاب نهادینه شود و نوباوگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های آن را بهتر درک کنند.

شهردار حاجی‌آباد در خصوص چرایی برگزاری این پویش در سوم خرداد نیز گفت: در برنامه‌ریزی‌هایمان برگزاری پویش سلام فرمانده را با جشن سوم خرداد، روز آزادی آزادسازی خرمشهر مقارن کردیم تا ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدا، فرهنگ شهادت و ایثارگری را نیز برای جوانان و نوجوانان حاجی‌آباد تشریح کنیم.

سپس از وی درباره تدارکات ویژه‌ی شهرداری حاجی‌آباد برای این جشن پرسیدیم که وی بیان داشت: با توجه به اینکه پارک ارمغان مالیات حاجی‌آباد از شرایط بسیار خوبی برای برگزاری این پویش برخوردار است طی هم‌فکری با امام‌جمعه، فرماندار و اداره اوقاف به این نتیجه رسیدیم که این مراسم را در پارک ارمغان مالیات برگزار کنیم و در این مدت تمام دستگاه‌ها و ماشین‌آلات شهرداری به‌صورت شبانه‌روزی برای مهیا کردن این جشن مشغول به کار بودند و مبلغی بالغ‌بر 800 میلیون تومان برای آن هزینه کردیم تا برنامه‌های متنوع فرهنگی را به اجرا درآوریم.

معصومی در خاتمه از فرماندار، امام‌جمعه، ریاست آموزش‌وپرورش، فرمانده انتظامی، فرمانده سپاه و سایر دستگاه‌های همکار در حاجی‌آباد تقدیر و تشکر کرد و گفت: در برگزاری این پویش هیچ کمکی از مرکز استان نگرفته‌ایم و همه‌ی مسائل به همت مسئولان شهرستان حاجی‌آباد برنامه‌ریزی و اجرا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه