English

باحضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور؛

افتتاح یک پروژه انرژی و ۲۵ پروژه عمرانی در قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از افتتاح بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی پاسارگاد و 25پروژه عمران شهری و روستایی با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهوری در جزیره خبرداد.

افتتاح یک پروژه انرژی و ۲۵ پروژه عمرانی در قشم

به گزارش خبرگزاری موج از هرمزگان، افشار فتح‌الهی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: نیروگاه سیکل ترکیبی پاسارگاد قشم یکی از پروژه‌های زیرساختی مهم برای توسعه جزیره به شمار می‌رود و با سرمایه گذاری مستقیم بانک پاسارگاد اجرا شده است.

وی با بیان اینکه بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی پاسارگاد ظرفیت تولید ۳۲۰ مگاوات برق را دارد افزود: این پروژه با سرمایه گذاری ارزی بالغ بر ۹۰ میلیون یورو و سرمایه گذاری ریالی یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

فتح‌الهی خاطرنشان کرد: این پروژه در زمان احداث برای ۶۸۰ نفر از نیروهای متخصص و بومی اشتغالزایی را به همراه داشته است.

وی همچنین از افتتاح 25پروژه عمرانی شهری و روستایی نیز خبر داد و افزود: مسیر توسعه عمرانی و بهسازی محیط شهری و روستایی جزیره قشم با شتاب بیشتری نسبت به گذشته دنبال می شود و در همین راستا فردا 25پروژه در این حوزه به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، این پروژه ها عمدتا در حوزه توسعه فضای سبز و بهسازی محیط و معابر شهری، احداث بوستان و بلوارهای روستایی و ساماندهی معابر روستایی قرار دارند.

گفتنی است، این پروژه ها فردا با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به صورت ویدئوکنفرانس در جزیره قشم به بهره‌برداری خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه