English

اجرایی شدن سیستم حکمرانی هوشمند فسادهای اداری را از بین می برد

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه اجرایی شدن سیستم حکمرانی هوشمند فسادهای اداری را از بین می‌برد گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در دستور کار شرکت مخابرات استان قرار گیرد.

اجرایی شدن سیستم حکمرانی هوشمند فسادهای اداری را از بین می برد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در دیدار با مدیرعامل و کارکنان شرکت مخابرات هرمزگان به مناسبت هفته ارتباطات اظهار داشت: ارتباطات و حکمرانی هوشمند یکی از مولفه های اصلی و اصول اساسی است که دغدغه من بوده و همواره بر تحقق این حکمرانی هوشمند تاکید کرده ام.
دوستی افزود: در سیستم حکمرانی هوشمند فساد از بین می رود چرا که کارها سیستمی و هوشمند انجام می شود و در نتیجه این مباحث فسادزا با ایجاد کردن فضا و بستر مناسب از بین می روند.
استاندار هرمزگان گفت: توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان یکی از مسائلی است که به شدت پیگیر آن هستیم و از این رو طی یک تفاهم نامه که اخیرا به امضا رسیده قرار است بحث هوشمند سازی را در دو منطقه جزیره هرمز و بندر کنگ داشته باشیم.
وی تصریح کرد: برمبنای این تفاهم نامه در این دو منطقه به صورت طرح پایلوت کشوری، هوشمند سازی اجرایی می شود و شرکت مخابرات استان نیز اگر طرح هایی نظیر این مسئله داشته باشد حمایت می شود.
دوستی اذعان داشت: ارتباطات در عصر جدید و به خصوص در زمان شیوع کرونا خود را خوبی نشان داد و مزیت های آن انکار ناپذیر است از سوی دیگر با برقرار شدن ارتباطات ویدئو کنفرانسی مانع هدر رفت هزینه و زمان برای بسیاری از جلسات با پایتخت شده ایم که این موارد اهمیت توسعه زیرساخت های مخابراتی در سطح استان را می رساند.
وی ابراز داشت: فساد در کشور بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب سیستماتیک نیست اما می توان با فعال کردن سیستم هوشمند سازی و حکمرانی هوشمند فسادهای موجود را نیز به حداقل کاهش داد.
استاندار هرمزگان از شرکت مخابرات به عنوان یکی از شرکت های پر پروژه یاد کرد و گفت: پروژه های شاخص این شرکت در هفته دولت و یا دهه فجر و در حضور مقامات عالی رتبه کشوری افتتاح می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.
در این دیدار همچنین مدیرعامل شرکت مخابرات هرمزگان گزارشی از آخرین پروژه های در دست اقدام این شرکت، برنامه ریزی و هدف گذاری طرح های توسعه زیرساخت های ارتباطی استان به دوستی ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه