English

ولی بستان؛

شوراهای اسلامی نسبت به قوانین و مقررات آگاهی کامل داشته باشند

سرپرست فرمانداری بستک گفت: شوراهای اسلامی نسبت به قوانین و مقررات آگاهی کامل داشته باشند و در همه تصمیمات‌شان قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند.

شوراهای اسلامی نسبت به قوانین و مقررات آگاهی کامل داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ولی بستان سرپرست فرمانداری بستک در همایش شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان ضمن تبریک روز شوراها، از زحمات همه شوراهای اسلامی شهر و روستا که بدون هیچ چشم داشتی درحال تلاش برای خدمت به مردم هستند قدردانی کرد و افزود: شوراهای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم در شهر و روستا هستند که از سوی مردم انتخاب می شوند پس لازم است ارتباط نزدیک و صمیمانه ای با مردم داشته باشند و مشکلات مردم را از نزدیک رصد کنند.

وی در ادامه افزود: در ماه های گذشته جلسات متعددی با رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان در حوزه زیرساخت ها از جمله آب، برق، راه و مخابرات برگزار شده و تمامی مسائل‌ و مشکلات و چالش های شهرستان در این حوزه ها را شناسایی شد، موضوعات شناسایی شده با استاندار محترم هرمزگان در میان گذاشته شده است. 

بستان خطاب به شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان عنوان کرد: شوراهای اسلامی نسبت به قوانین و مقررات آگاهی کامل داشته باشند و در همه تصمیمات‌شان قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار بستک در ادامه بر تعامل، اتحاد و انسجام در بین اعضای شوراهای اسلامی تأکید و  خاطرنشان کرد: برای تکمیل بانک اطلاعاتی شهرستان نامه هایی به شوراها و دهیاران ارسال شده که لازم است شوراها و دهیاران در اسرع وقت نسبت به تکمیل فرم های ارسال شده اقدام و به فرمانداری ارسال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه