English

سید موسی هاشم نسب؛

املای نانوشته غلط ندارد/باید موزه مردم شناسی در میناب ایجاد شود

رئیس شورای اسلامی شهر میناب گفت: املای نانوشته غلط ندارد، بگذارید کارها انجام و حرکت ایجاد شود و من مطمئنم که با ذهن‌های خلاق می‌توانیم شهر پویایی داشته باشیم.

املای نانوشته غلط ندارد/باید موزه مردم شناسی در میناب ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سید موسی هاشم نسب رئیس شورای اسلامی شهر میناب در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت روز شوراها با اشاره به اینکه ۲۲ سال از شروع به‌کار شوراهای اسلامی می‌گذرد، افزود: رسالت شوراها رسیدگی به تمامی خواسته‌های شهروندان است و از اعتماد مردم به شورای ششم در انتخابات تشکر می‌کنم.

وی عنوان کرد: در همه زمینه‌ها در وضعیت مطلوبی قرار نداریم اما شوراها در ادوار گذشته تلاش‌های بسیاری کردند.

 رئیس شورای اسلامی شهر میناب با بیان اینکه یکی از اقدامات شوراها نظارت بر امور مالی، تفریق و تصویب بودجه است گفت: با توجه به جایگاه حقوقی شورا، بنده به عنوان رئیس شورا نیز حق ندارم تصمیم شخصی بگیرم، بلکه باید تصمیمات با تایید اعضا گرفته شود و مورد اعتماد مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه دخالت دادن مسائل شخصی در شوراهای اسلامی هیچ جایگاهی ندارد، گفت: اعضای شورای اسلامی باید با وفاق و همدلی خود را به مردم نزدیک‌تر کنند.

هاشم نسب انتخاب شهردار را از مهم‌ترین اقدامات 9 ماهه‌ی شورای اسلامی شهر میناب عنوان کرد و اظهار داشت: تکریم ارباب‌رجوع باید سرلوحه‌ی کار شورای شهر و شهردار باشد و خوشبختانه چه در زمان سرپرست و چه در مدت فعالیت شهردار میناب گلایه‌ای از سوی مردم نداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: زمانی که در جایگاه شورا قرار می‌گیریم باید با قوانین و مقررات آشنا باشیم و دیدگاه خود را منطبق با وضعیت روز قرار دهیم چرا که مردم باید از بهترین خدمات برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بر این است که بیشترین و بهترین امکانات را در اختیار مردم قرار گیرد افزود: املای نانوشته غلط ندارد، بگذارید کارها انجام و حرکت ایجاد شود و من مطمئنم با ذهن‌های خلاق می‌توانیم شهر پویایی داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر میناب با بیان اینکه مستقلات شهرداری میناب تا چهار سال باید به‌طوری پرداختی داشته باشند که حقوق و پرسنل مجموعه خود را تأمین کند، عنوان کرد: مشکل روان آب‌های شهر میناب در حال حل شدن است و مشارکت شهرداری در انجام کارهای فرهنگی و ورزشی مناسب است.

وی با اشاره به اینکه با هم‌افزایی و هم‌فکری می‌توانیم برای شهر میناب بیشتر خدمت کنیم گفت: ما بدون مردم و رسانه‌ها جایگاهی نداریم و قدرت و جایگاه ما متعلق به مردم است.

 هاشم نسب با بیان اینکه اداره آب و فاضلاب در حوزه فاضلاب شهری اصلاً به تعهدات خود عمل نمی‌کند، اظهار داشت: مشکلات ایجاد شده برای مردم در خصوص فاضلاب منصفانه نیست، مدیرعامل آبفا هرمزگان باید در خصوص موضوع آب و فاضلاب شهر میناب پاسخگو باشند؛ شورای اسلامی شهر پیگیر این موضوع است و به‌زودی نشستی با مدیرعامل آبفا هرمزگان خواهیم داشت.

وی در پایان عنوان کرد: متأسفانه در میناب از داشتن یک موزه مردم‌شناسی محروم هستیم که باید فضای آن‌ محیا و راه‌اندازی شود تا بتوانیم تاریخ را به جوانان و نوجوانان معرفی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه