English

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح میدان قدس در بندرعباس

تقاطع غیر همسطح قدس با حضور جمعی از مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح میدان قدس در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در آئین بهره برداری از تقاطع غیر همسطح قدس در بندرعباس خاطرنشان کرد: بهره برداری از پروژه بزرگ تقاطع غیر همسطح میدان قدس بندرعباس، هدیه ناقابلی برای مردم هرمزگان است.

نوبانی بیان داشت: همان‌گونه که مستحضرید در گذشته تردد خودروها منجربه افزایش ترافیک در محدوده میدان قدس می شد و هم اکنون با پایان عملیات اجرایی این پروژه بزرگ، شهروندان دیگر کاهش ترافیک و روان سازی عبور و مرورها و کاهش مدت زمان مسیر و غیره را شاهد خواهند بود.   

وی گفت: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح میدان قدس در مهرماه 1397 آغاز شد.

وی در ادامه اذعان داشت: پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان قدس با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد تومان به بهره برداری رسید و تا مهرماه 1400پروژه تقاطع غیر همسطح قدس 70درصد پیشرفت فیزیکی داشت، اما ظرف مدت ۵ ماه حدود 30 درصد از باقی مانده پروژه هم با موفقیت به پایان رسید و امروز شاهد بهره برداری از این پل زیبا هستیم. 

وی در پایان گفت: استاندار هرمزگان برای عملیات اجرایی پل پیامبر اعظم بندرعباس که منجر به اتصال بلوار شهید رجایی به آزاد راه شهید رجایی خواهد شد، اعتباری برای به انجام رسیدن این پروژه مهم تخصیص دادند و آینده‌ای نه چندان دور عملیات اجرایی پل مهرگان را شاهد خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه