English

تدوین طرح «نجات» برای بهبود عملکرد تأمین اجتماعی هرمزگان

مدیرکل تأمین اجتماعی استان هرمزگان از تدوین برنامه‌های استراتژیک برای سال 1401 با عنوان طرح «نجات» خبر داد.

تدوین طرح «نجات» برای بهبود عملکرد تأمین اجتماعی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «عباس اکبری» مدیرکل تأمین اجتماعی استان هرمزگان در ابتدای جشنواره «کارستان 1400» که به معرفی و تجلیل از چهره‌های برتر کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی استان اختصاص دارد، گفت: سازمان تأمین اجتماعی نهادی غیردولتی است که با مشارکت صاحبان کسب‌وکار، خدمات خود را به جامعه هدف ارائه می‌دهد و امروز بیش از نیمی از مردم هرمزگان جامعه هدف ما به‌حساب می‌آیند.

وی ضمن بیان این‌که بهبود تعاملات کارآفرینان با سازمان تأمین اجتماعی می‌تواند در پیشبرد امور بسیار کارساز باشد، افزود: در ماه‌های اخیر با ایجاد یک اتاق فکر متشکل از نمایندگان تشکل‌ها و ایجاد کارگروه‌های تخصصی بهره‌گیری از نظرات تمام اقشار در تصمیم‌گیری‌ها را مدنظر قرار دادیم و سعی داریم در تمام برنامه‌هایمان از نظرات و پیشنهادهای کارآفرینان استفاده کنیم.

اکبری اضافه کرد: امروز جمعی 11 نفره و منتخب به نمایندگی از جامعه‌ی 30 هزار نفری کارآفرینی استان تقدیر خواهند و این جشنواره در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان هرمزگان در پایان از تدوین برنامه‌های استراتژیک این اداره کل برای سال 1401 خبر داد و گفت: این طرح را که «نجات» نام دارد، در حوزه‌های مختلف اجرا خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه