English

مجید طهوریان عسکری:

یکی از موضوعات بسیار مهم در شرایط امروز کشور، مقوله کسب‌وکار است

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: ابرقدرت‌های دنیا در کنار تهاجم فرهنگی، از مقوله «اقتصاد خانواده» به عنوان یکی از راه‌های ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.

یکی از موضوعات بسیار مهم در شرایط امروز کشور، مقوله کسب‌وکار است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجید طهوریان عسکری عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد در سخنانی عنوان کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم در شرایط امروز کشور که درگیر جنگ اقتصادی هستیم، مقوله کسب‌وکار است.

طهوریان عسکری این سخنان را در نشست با کارآفرینان شهر مشهد که با موضوع توانمندسازی اقتصادی توسعه کسب‌وکارها و سرمایه‌گذاری در حاشیه شهر بیان کرد و ادامه داد: ابرقدرت‌های دنیا در کنار تهاجم فرهنگی ، از مقوله "اقتصاد خانواده " به عنوان یکی از راه‌های ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل رهبر انقلاب در سال‌های گذشته به صورت ویژه حوزه اقتصاد را مورد توجه ویژه قرار داده‌اند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد همچنین تاکید کرد: برگزاری جلسات متعدد کارگروه توانمندسازی اقتصادی، توسعه‌ کسب‌وکارها و سرمایه‌گذاری که ذیل کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر، شورای شهر مشهدمقدس شکل گرفته به همین دلیل است.

وی در ادامه متذکر شد: در ادامه همین نشست‌ها، جلسه‌ با جمعی از کارآفرینان مشهدی در دستورکار قرار گرفت. بر این باوریم که شورای شهر، به‌عنوان مقام سیاست‌گذار در مقیاس شهری می‌تواند بستر توسعه کسب‌وکارها و افزایش سطح فعالیت کارآفرینان را فراهم آورد.

طهوریان عسکری در خاتمه این سخنان اظهار کرد: کارگروه توانمندسازی اقتصادی برای تقویت ارتباط بین شورای شهر و کارآفرینان به اهتمام رسیده و از این طریق می‌‎توان در بستر حاشیه شهر ، به صورت ویژه‌تری فعالیت داشته باشیم و ظرفیت‌های حوزه کسب‌وکار را در حاشیه شهر به فعلیت برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه