English

سومین رویداد حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی به میزبانی کیش

سومین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با حضور مقامات ارشد اقتصادی کشوردر کیش برگزار می شود.

سومین رویداد حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی به میزبانی کیش

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، این رویداد مهم اقتصادی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش از دوم تا چهارم اسفند با حضور شرکت‌های پتروپالایشی، پتروشیمی و پالایشی، سازندگان تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها در جزیره کیش برپا خواهد شد.
300 شرکت و بنگاه اقتصادی برای حضور در این نمایشگاه با ظرفیت 20 هزار مترمربع نام نویسی کرده وعلاوه برهلدینگ خلیج فارس، هلدینگ پتروفرهنگ و هلدینگ شستان، بیش از 70 شرکت پتروشیمی، پالایشی، پتروپالایشگاهی دیگر نیز در این رویداد اثرگذار ملی حضور دارند.
برگزاری این رویداد در ماه پایانی سال 1400 فرصت مغتنمی برای بنگاههای بزرگ اقتصادی و تشریح برنامه های موفق خود درزمینه پشتیبانی از تولید ،مانع زدایی همچنین برنامه ریزی و ترسیم نقشه راه آینده در صنعت ارز آور و اشتغال زای پتروشیمی و پتروپالایشگاهی خواهد بود.
گفتنی است بیش از 20 کارگاه، پنل و نشست‌ تخصصی شامل موضوعات اساسی و مهم با هدف شناسایی نیازها، تقویت ساخت داخل و رشد بومی سازی در صنعت پتروشیمی و پتروپالایش با حضور مدیران و متخصصان بخش های مختلف وزارت نفت و حوزه پتروشیمی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، انجمن استصنا و مدیران نهادهای مالی و پولی، از دیگر برنامه های این رویداد خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه