English

مجید سلحشور؛

تئاتر درسی برگرفته از میناب است

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: تئاتر درسی برگرفته از میناب است که از سال 1384کارخود را آغاز کرده است.

تئاتر درسی برگرفته از میناب است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجید سلحشور در بازدید از دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر درسی اظهار داشت: تئاتر درسی برگرفته از میناب است که از سال 1384 کارخود را  آغاز کرده و باتوجه به مفاهیم عمیق آموزشی و تربیتی این برنامه توانست در سال 1400 به عنوان جشنواره ملی انتخاب شود.

وی افزود: اولین جشنواره تئاتر درسی دانش آموزی از نیمه دوم آبان ماه سال جاری با فراخوان آثار دانش آموزان آغاز به کار کرد و تا 25بهمن ماه فرصت ارسال آثار دانش آموزان به پایان رسید.

به گفته سلحشور، تاکنون دو هزار و 400 اثر پالایش شده و پیش بینی می شود بیش از سه هزار و 400 اثر مورد بازبینی و پالایش قرار گیرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب افزود: 12اسفند ماه سال جاری کارناوال این جشنواره در سطح شهرستان میناب برگزار و 16 اسفند ماه با برگزاری اختتاحیه این جشنواره با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

سلحشور ادامه داد: این جشنواره مورد استقبال بی‌نظیر دانش آموزان سراسر کشور قرار گرفت و تاکنون از بین آثار ارسال شده، استان‌های البرز، تهران، خوزستان، گیلان، هرمزگان، خراسان شمالی و آذربایجان شرقی، بیشترین شرکت کننده را داشته اند.

این مسئول با بیان اینکه تمام توان را برای برگزاری مطلوب این جشنواره به میزبانی شهرستان میناب را به کار خواهیم گرفت اظهار داشت: تلفیق هنر با مفاهیم آموزشی و تربیتی، جذابیت، هیجان و انگیزه را به دنبال خواهد داشت و موجب ماندگاری بیشتر مطالب و مفاهیم خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی