English

ضرورت تقویت شوراهای فرهنگ عمومی در هرمزگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: تقویت شوراهای فرهنگ عمومی در اولویت برنامه ریزی فرهنگی استان قرار دارد.

ضرورت تقویت شوراهای فرهنگ عمومی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی بندرلنگه ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه شورای فرهنگ عمومی بیان داشت: شورای فرهنگ عمومی بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه فرهنگ عمومی و ترویج ارزش های انقلاب است.

وی افزود : رویکرد جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تقویت و اعتبار بخشی و توجه ویژه به شورای فرهنگ عمومی است و بر همین اساس ضرورت دارد جلسات شورا به صورت منظم و مصوبات اجرایی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از گسترش دایره شرح وظایف شورای فرهنگ عمومی خبر داد و اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی یک شورای تصمیم ساز و راهبردی است و مهندسی فرهنگی جامعه را بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و اسناد بالا دستی و فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ را بر عهده دارد.

جهانگیری گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به واسطه نگاه ویژه به شورای فرهنگ عمومی، بخشی از وظایف وزارت در بخش عفاف و حجاب و آسیب های اجتماعی را به شورای فرهنگ عمومی محول کرده و ضروری است بر اساس این رویکرد برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه