English

پنجاه پروژه استانی دستاورد تلاش شبانه روزی شهید الله دادی در یزد است

مسئول مرکز پژوهشهای راهبردی شهید الله دادی بسیج اساتید گفت: پنج سال حضور سردار الله دادی در استان یزد منشأ برکات زیادی بود. پنجاه پروژه استانی دستاورد تلاش شبانه روزی این مدیر جهادی است.

پنجاه پروژه استانی دستاورد تلاش شبانه روزی شهید الله دادی در یزد است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حکیمی مسئول مرکز پژوهشهای راهبردی شهید الله دادی بسیج اساتید گفت: پنج سال حضور سردار الله دادی در استان یزد منشأ برکات زیادی بود. پنجاه پروژه استانی دستاورد تلاش شبانه روزی این مدیر جهادی است، نیت خالصانه سردار باعث شد بسیاری از این اقدامات بسان بذری که در دل خاک حاصل خیز استان کاشته جوانه زند و نوید بخش افق های روشنی برایمان باشد.

وی مرکز پژوهشهای راهبردی شهید الله دادی را یکی از همین جوانه ها توصیف کرد که به همّت اساتید انقلابی استان پس از یازده سال حراست امروز تبدیل به نهال جوانی شده و بازوانی برای پیشبرد اهداف علمی و پژوهشی انقلاب و پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب شده است.

حکیمی در ادامه افزود: آن شهید والامقام با لبیک به دعوت سردار دلها قاسم سلیمانی در دفاع از حریم اسلام، پیشاپیش سلیمانی عزیز به خیل شهدای مدافع حرم پیوست و دستمزد زحمات خود را در جبهه مقابله با صهیونیستها در سوریه گرفت و اینک ما هستیم و داشته های الله دادیمان که مرهون تلاش و اخلاص الله دادی ماست. ما هستیم و یک تصویر از مردی که نمونه ای است از یک مدیر جهادی و چقدر امروز جامعه ما به چنین مدیرانی محتاج است.

مسئول مرکز پژوهش های راهبردی شهید الله دادی بسیج اساتید سیره این شهید والامقام را یکی از الگوهای موفق مدیریتی کشور توصیف کرد و افزود: یکی از ویژگیهای سردار الله دادی توجه به دانشگاه و نگاه علمی بود. الله دادی در دوران جنگ دفتر تحقیقات مهندسی را که به همّت شهید زندی ایجاد شده بود تقویت کرد. به گفته وی، شهید الله دادی افرادی را مأمور می کرد که در روزهای آرام جنگ اساتید دانشگاه را برای بازدید به منطقه بیاورد و از نظرات تخصصی آنها استفاده می کرد.

وی گفت: بیش از پنجاه ابداع و نوآوری نتیجه فعالیت این دفتر در دوران مسئولیت شهید زندی و شهید الله دادی در لشکر ثارالله است که در باغ موزه دفاع مقدس کرمان نگهداری می شود.

وی با اشاره به خدمات شهید الله دادی در دوران مسئولیت او در سپاه الغدیر استان یزد گفت: این نگاه سردار در این دوران نیز کامال بروز و ظهور داشت. ایجاد مرکز پژوهش های راهبردی شهید الله دادی و تقدیر از پژوهشگران برگزیده استان در هفته پژوهش در جایگاه فرمانده سپاه استان نمونه ای از این اقدامات بود.

 حکیمی برگزاری مراسم بزرگداشت را کمترین ابراز محبت و معرفتی دانست که از دست  دانشگاهیان بر می آید و افزود: بزرگداشت افرادی چون الله دادی جریان ساز و چشمه جوشانی از معنویت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر